Tudor Only deel IX

Ja dat heb ik ook al ergens gelezen. Dus het zou best kunnen. Want Omega zijn ze wel al kwijt toch?
Pelagos 39 staat ook op mijn verlanglijstje, maar ik wacht nog op de blauwe. :grin:

3 likes

Blauwe BB58 :large_blue_circle:

36 likes

Hier ook! :blue_heart:

29 likes

33 likes

Dat klopt, vanaf medio september verkopen ze ook Tudor. Sprak een verkoper een paar weken geleden en toen hoorde ik het :smiley:

1 like

Voor de Tudoristi die het leuk vinden… een nieuw artikel over de uurwerken. :ok_hand:

6 likes

Leuk en interessant. Vooral als die uurwerk ontwikkeling gaat leiden tot re-issue van de Big Blocks. En dan niet in 42 maar in max 40 mm…

We gaan het zien. Zal wel niet. Vertel ik vooral mezelf om rustig te blijven :rofl:

3 likes

13 likes

Pfff ik vind dit echt een knaller :heart_eyes:

1 like

Ja, dat klopt. Omega is weg.
Wel een aparte Breitling mono store naast de winkel.

Top!

Dan wacht ik dat even af.
Ze komen ongetwijfeld met een knallende openingsaanbieding :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bijna overal…

1 like

FXD gevonden? Die kun jij goed hebben.

1 like

26 likes

Voor mij net een slagje te groot. En het gemis van een bracelet is groot. Maar inderdaad een tof ding.

1 like

CrossP. Goed begin van de nieuwe week!

11 likes

Ik snap ‘m Hornet. Ik ben bij Tudor sowieso niet zo van de 2-Tone, maar dat is persoonlijk. Wat nu voor jou ?

1 like

Heel mooi hoor :raised_hands:t2::facepunch:t2:. Mooie kleur blauw :+1:t2:

Ik denk gewoon weer de volgende GS of Oris. Of heeeel misschien een BB58, dat ding klopt gewoon aan alle kanten, maar is een beetje de VW Golf van horloges.

3 likes

Ik had een Pelagos 39 in bestelling staan maar heb deze, eenmaal beschikbaar, niet gekocht.
Kon er een vriend gelukkig mee maken.