Tudor Only deel VII

Beetje aan het zoeken geweest naar alternatieve bandjes…draag eigenlijk altijd staal, dus leer op de BB58 925 is even wennen…

Kwam deze tegen en was benieuwd of iemand hier dat heeft overwogen of zelfs geprobeerd?

bron: https://www.fratellowatches.com/strap-check-tudor-black-bay-fifty-eight-925-on-the-forstner-model-j/

9 likes

Goedemorgen!

14 likes

Ja, ze vervagen en lossen min of meer op.
Soms een blauw gummetje om de band wat op te frissen van een veegje.

2 likes


De lachebekje-Ranger, stemt mij steeds weer vrolijk :smiley:

9 likes

Hahaha, ja ben er nog steeds meer dan tevreden over .
Wat een fijn horloge is dit . :ok_hand:

2 likes

Als je geen zin hebt om op de oxidatie te wachten gebruik je een blauwe gum of wat Jif .
Ik had echt een flinke kras en is helemaal weg .

3 likes

Mijn Tudor BB Red heeft plaats gemaakt voor deze:

Love it!

23 likes

:partying_face:

Benieuwd of komend weekend weer zo’n uitlevergolf komt als afgelopen week.

22 likes

Tijdje geleden, toen het nog lekker weer was! Kwam ‘m net tegen in m’n album, dus post ‘m gelijk :grimacing:

14 likes

Ja ik had het gezien. Is echt een mooi resultaat. Ben gelukkig nog vrijwel krasvrij, maar ben vooral benieuwd naar titanium op de lange termijn.

1 like

Zag van de week onderstaande video, had hem flink afgeragd in 2 maandjes tijd :grimacing:
Ja een gebruiksartikel maar ben zelf toch een stuk zuiniger op mijn horloges, zelfs mijn Sub ziet er nog feilloos uit na ruim 4jr :upside_down_face:

1 like

Ook vandaag kunnen ophalen bij de AD :partying_face:

Sorry voor de aardappel foto.

30 likes

Herkenbaar. Ben er zelf ook erg zuinig op. Heb geen horloge wat ook maar in de buurt komt van hoe dit horloge is gebruikt. Die is flink hard gebruikt :joy:

2 likes

dat is niet gebruikt maar misbruikt :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Valt wel mee. Na een paar jaar ziet het er bij mij ook zo uit hoor. Mn speedy wil je niet zien.

Soms zijn we op zo een forum veel te gefocusd op krasjes. Een horloge draag je en gaat leven is mijn mening :

3 likes

Eens. Vind het ook zonde.

1 like

Ja ieder zijn ding natuurlijk…ben eigenlijk op alles wat ik heb zuinig.

Ruim 4 jaar in bezit en dagelijks gedragen…

29 likes

Ik herken dit. Volop dragen en mooi houden kan prima gecombineerd worden :+1:

6 likes

Zeker!! Eensch!

Maar ik ga niet huilen bij een krasje…

3 likes

Mee eens. Als krasjes kunnen worden voorkomen, dan doe ik dat. Maar mocht er toch een krasje op… soit

2 likes