Tudor Prince Only

Erg mooi ook deze blauwe dial! Is deze versie (ooit) ook te koop geweest bij Jetco?

2 likes

Wie en waar is de hype eigenlijk begonnen? Heb al veel terug gelezen in het topic maar kan de oorsprong niet vinden haha

2 likes

Was @AKM niet een van de eersten?

2 likes

Geen idee, heb hem via Chrono24 besteld.

1 like

Ik denk dat ik inderdaad relatief vroeg ben ingestapt. Denk inderdaad wel voor de hype op gang kwam, maar weet ook dat er nog anderen waren voor mij die bij Jetco een prince hebben gekocht.

Edit: ik kwam geloof ik in maart erachter dat deze modellen nieuw te koop waren. Twee maanden uitgesteld met het idee dat ik er toch echt geen een nodig had. Twee maanden wijzer in mei, was het een makkelijke beslissing. De prince moest er komen. In de zomer ook de two tone gekocht. Geen seconde spijt van.

7 likes

Ik ben de hype niet begonnen, maar stond wel ver vooraan. :grin:

Heb je mijn NA-topic al gevonden? Staat ook iets in over hoe ik op het spoor van de Prince Date Day ben gekomen. Nog geen seconde spijt van gehad overigens. Prachtig horloge!

5 likes

Had je topic nog niet gezien, leuk om te lezen zo. Grappig dat je daar nog reacties had van ‘oh wat gaaf dit model ken ik niet’ en nu zijn er een heleboel met een Prince. Bedankt voor het delen :+1:

2 likes

@Marlo was een van de eerste geloof ik. Eind februari heb ik er een via jetco over laten komen :sunglasses:

3 likes

10 likes

Dat is alweer een poos geleden, gaaf om te zien hoe dat is gaan sneeuwballen. Is HF dan eigenlijk een echokamer :nerd_face:

1 like

Dat zou best kunnen. Ik heb er destijds nog een NA topic van gemaakt. Ik moet nog fatsoenlijke nieuwe foto’s maken dus bij deze een oude. Ik lijk (nog) de enige met deze plaat te zijn.

14 likes

Ook deze plaat is super.

1 like

Graag gedaan! Ja leuk he. En het is echt snel gegaan! Ik denk dat er in 3 maanden tijd wel 15 tot 20 Date Day’s bij zijn gekomen op het forum. :sweat_smile:
Succes met het uitkijken naar jouw Date Day, @Sandwich! Erg gaaf die zwarte plaat. :smiley: Als ik nu opnieuw zou moeten kiezen…

4 likes

Joh dat zijn er echt veel! Mss aan het einde van het jaar even tellen wat de eindstand tussenstand is :nerd_face:

En bedankt, ik wacht met smart. Jetco is iig heel netjes met updates en dergelijke :+1:

2 likes

Plaatje om de Day mee te beginnen.

TUESDAY 27

8 likes

Niet lang na jou had ik mijn 94614 gekocht want had nog topics geopend over de correcte band te vinden. Dat horloge is nu een renovatie aan het ondergaan en komt eerdaags weer terug om gelijk door te kunnen naar een servicebeurt hahaha.

2 likes

Goedemorgen! Nog altijd zeer tevreden met de Prince.

8 likes

Was me eerder nog niet opgevallen, maar de modellen met streepjes urenmarkers hebben langere wijzers t.o.v. modellen met cijfers/diamanten.

Ik had wel eerder gezien dat de minuten markeringen anders zijn ingericht, maar had niet gedacht dat de wijzers anders zouden zijn.

Bijzonder is dat op de site van Tudor ze hierin niet heel consistent zijn.
Hier is duidelijk te zien dat de wijzers niet even lang zijn

Terwijl ze dat hier ineens wel zijn

Op mijn zwarte plaat model met nummers komen de wijzers toch echt niet zo ver als op de afbeelding hierboven…

2 likes

Hier nog een voorbeeld:

Niet even lang

Wel even lang

Lijkt wel alsof ze op de website enkel de platen met diamanten kortere wijzers hebben gegeven, terwijl de platen met cijfers dit in het echt ook hebben.

2 likes

Dat is bijzonder.
Mijn exemplaar met zwarte plaat heeft korte wijzers zoals hier te zien is:

1 like