Jawel:
In de huidige collectie…
Examen van de bb kikvorsmannen.
Die is vooral handig met een vooraf geplande route. Bij aanvang draai je de bezel zodat de minutenwijzer op de begintijd op de bezel staat, bv 9 minuten, op het moment dat de minutenwijzer dus op 0/driehoek staat weet je dus dat je veranderd naar de volgende te volgen richtig en stel je de tijd met de bezel opnieuw in.
Dit is het voordeel van een countdown bezel.
en wat met de drift correctie?
Beste Tudor liefhebbers.
Dit wordt een mega populair model. Wees er snel bij.
Als binnen 24h zelfs Ralph om is….dan zegt dat genoeg.
Heb het simpel uitgelegd
Ook dat klopt niet echt.
Zeker! Maar het punt wat ik alleen probeer te maken is dat het een zinloze optie is. En liever een unidirectional bezel had gezien.
Rolex heeft er ook nog een.
Neehee. Het is een kikvors horloge. Die willen geen duikbezel. Die duiken met pure zuurstof en kunnen daardoor heel lang onder de oppervlakte blijven.
Snap dat nou.
Dat kan ik mij nog beter voorstellen want die hoeven geen duiktijden meer te timen. Als je minuten kunt duiken met je kist, ga je wel heel hoog.
Oh. Sorry. Dom van mij.
Hè hè🤗
Een Milspec Tudor met fixed lugs die beschikbaar is voor een breed publiek was er nog niet in de huidige collectie. Zo goed?
Vraag is wel een beetje wat ‘mil spec’ precies zou toevoegen. Niet heel erg belangrijk, maar zijn de specs beter dan die van de normale Pelagos?
Het is toch een duikhorloge.
Ik ben weg hier hoor.
Die Franse duikers vliegen door het water
Btw, zal maar niet over de variatie beginnen, anders krijgen er hier nog meer leken kortsluiting. (En bij een vooraf geplande duik bereken je die 2 al op voorhand ).
Perfect!