Tudor x Marine Nationale “France-only” 🇫🇷

Dank hiervoor, ik vroeg me dit al af… maar, hoe weet je dan je snelheid? Die is toch allerminst constant?

1 like

Die fixed springbars of hoe je het ook wilt noemen zuigen natuurlijk wel ontzettend :sweat_smile:

2 likes

Gaaf horloge.

Wat je natuurlijk wel wilt is een mn 21. En aangezien het al snel 2022 is, zal deze mn21 beperkt zijn. :rofl:

Run! We zullen snel moeten zijn om deze versie op de kop te tikken :grin:

2 likes

Die is inderdaad allerminst constant, deze is vooral afhankelijk van de stroming. Maar dat is vooral iets dat je leert door ervaring en kennis van de stroming ter plaatse welke je kan berekenen.

1 like

Hands on van James Stacey

3 likes

Het rare is, ze zeggen 52mm L2L maar op de foto’s vind ik de lugs net zeer kort lijken. Een beetje het skx007 gevoel van kort en breed. Vraag me dus wel af hoe accuraat dat is. Is overigens nog 2mm meer dan de gewone Pelagos.

Niet goed voor mijn portemonnee. Wat een schitterend model! Ik wil hem🔥

1 like

Zal wel te maken hebben met de fixed lugs. Die verdwijnen achter de nato band. Dus die zie je niet. Daardoor oogt het geheel kleiner.

In het filmpje hebben ze het over 49mm.

Hehe. :grin: perspectief. Alles is perspectief.

8 likes

Dat gat tussen band en pols zou ik me echt aan irriteren

3 likes

Strakker aantrekken :grin::sunglasses:

1 like

Het is dat ik al genoeg blauw heb, maar ik vind m gaaf! Al vraag ik me af of de smal bepolsten onder ons goed weg komen met die velcro.

2 likes

Ik vind hem dus oprecht wel heel tof. Als er ooit nog een Tudor bij komt als 5th piece dan wellicht deze of toch weer de GMT.

8 likes

Dat kan je alleen oplossen met ervaring (duiker)

Wow, deze lijkt me veel gaver dan de vorige :star_struck:

2 likes

Sorry hoor maar het ging gisteren ook wel heel snel met nieuwe postings :see_no_evil:

Ik vind het niets bijzonders, maar wel beter dan de normale pelagos. Fijn dat hij een stukje dunner is, maar die fxd lugs knap ik persoonlijk wel op af.

Ik vind het wel een tof horloge eigenlijk, uitstraling is beter dan de normale Pelagos!

Jullie denken toch niet echt dat Tudor een nieuwe Submariner gaat uitbrengen? :joy: Dan kan je namelijk blijven dromen want die gaat nooit komen. De Tudor lineup van duikhorloges is nu al zo uitgebreid, daar gaan ze niet nog een duikhorloge aan toevoegen. Met alle huidige Tudor duikhorloges kom je dicht genoeg in de buurt van een Tudor Submariner en anders lekker sparen voor het vintage origineel. :man_shrugging:

6 likes

HIj is niet lelijk maar ik vind het toch een gemiste kans om alle reeds boven genoemde redenen.

• Dik voor een horloge dat maar 200M diep kan
  • Te groot (39mm was beter)
  • Die fixed lugs zijn helemaal kut
  • Klittenband sluiting is alleen handig voor mensen die hem van je pols af willen trekken in Amsterdam
2 likes