Tudor x Marine Nationale “France-only” 🇫🇷

Dat viel mij ook gelijk op - echt vreselijk. Het gaat nog een stukje verder ook hè, dus 1/3 van de bezel ziet er zo uit.

Ik ben fan :heart_eyes::+1:

RLC and The Watch Brigade approves

afbeelding

12 likes

Ja klopt. Dat wordt met zuurstof gedaan. Dan hoeven ze maar een kleine tank mee te nemen. Er wordt telkens een klein beetje zuurstof aan het uitgeademde stikstof toegevoegd.

1 like

Dat is ook exact de reden waarom ze voor de Marine Nationale gekozen hebben voor fixed lugs.

Hoe……??

15 likes

The real life shots en de filmpjes hebben mij toch weten te overtuigen. Initiële mening was gebaseerd op renders.

1 like

Dat is de gekende watch brigade standvastigheid.

23 likes

:joy::joy:

Ik vind het blauw ook mooier uitkomen dan bij de normale Pelagos.

5 likes

Al op chrono te vinden overigens voor 4,5k

Premium valt mee…

1 like

Wat kost hij in de winkel?

Zelf ook even zoeken he… :joy:.

3680

1 like

Ik vind m heel gaaf, maar dit soort flapjes op 6 (of waar dan ook) krijg ik niet gehandled:

6 likes

Mij was de streepjes-bonanza nog niet opgevallen op SD’s, bedankt hiervoor! Ben er nog steeds geen geen van overigens.

1 like

Altijd leuk om nog een horloge te verpesten voor iemand :joy:

Ik ben zeker ook (nog) niet 100% overtuigd van het horloge. Een soort van “leuk voor erbij” ding, denk ik. Terwijl ik normaal gezien alleen maar voor alleskunners ga.

Ja die band is niet alles. Ik zou dit toch eerder op een single pass MN elastiek zetten, denk ik.

1 like

Is ie niet, al is het maar door de onmogelijkheid om een stalen bracelet te monteren.

2 likes

Staal tot daar aan toe, dat is geen voorwaarde voor mij. Maar beperkt zijn tot nato-achturige bandjes zou wel eens de druppel kunnen zijn. Gewoon een simpele tropic of canvas kunnen zetten, zou leuk zijn.

1 like

Hij kan zo de politiek in :joy:
En dit alles zonder dat er een kroontje op staat :man_shrugging:t2:

1 like

Ik vind het ook enorm geslaagd! :muscle: Tudor laat echt zien wat ze kunnen. Zoooo mooi en in balans. Driewerf hoera! :balloon:

Nee natuurlijk niet. Ik blijf wachten op de Tudor Submariner. Tot over 200 jaar! :joy:

Ik begrijp goed dat het model veel anderen aanspreekt. Maar mijn stijl is dit niet.

5 likes