Ho ho, het zijn de mensen die nooit veranderen van inzicht/mening waar we bang voor moeten zijn. Iemand die binnen een dag al over de streep is omdat het merk met de grote R het ook toepast moeten we koesteren.
Ik probeer te snappen hoe dit werkt, kan je dat uitleggen?
Ik vind het kut -> Rolex doet het ook -> dan vind ik het geslaagd
en vooral consistent! Kudo’s voor Sinn!
Toen ik de release zag dacht ik mwha.
Maar na het zien van meer plaatjes en filmpjes toch wel echt vet gedaan, het is dat ik al een Pelagos heb. Pelagos draagt ook goed op een smalle pols ondanks de 42mm en lange l2l
Hieronder op een 17/17.5cm
Smaken verschillen ik vind het net andersom. Sinn lelijk Tudor mooi
Haha, nu kijk ik waarschijnlijk door een roze bril gezien ik gisteren een FXD heb besteld … maar die Sinn is me wel druk zeg! (Heeft me er altijd ook van weerhouden er 1 te bestellen) … De FXD is een stuk rustiger voor het oog. En … 3 of 4 streepjes … ach ja, het is dat je het zegt … anders …
Wist je dat de oude originele MN van tudor helemaal geen fixed lugs had?
De rolex milsub overigens weer wel.
Dat dacht ik dus ook direct toen ik die foto zag. Weer niet over nagedacht. De Velcro is te lang. Of te kort. Ligt eraan hoe je het bekijkt
Gewoon afknippen en dichtbranden, super simpel toch.
Blijft aan je trui/ shirt of broek hangen, gaat rafelen, pluisjes erin… neh…
Ik ben bij ACE altijd vlot geholpen
Ik kreeg bij ACE te horen dat er 1 exemplaar was voor dit jaar (al vergeven), de rest allemaal begin volgend jaar.
We zitten halverwege november, dat is toch nog wel te overzien?
Haha, ja dat willen we allemaal … Ik vermoed dat dit een “Mission Impossible” is. Mij werd verteld dat elke AD 1 stuks kreeg dit jaar …
Gast heb je nou gewoon een clubje opgericht voor jezelf?
Ik zeg dat ik fan ben van de Tudor Pelagos FXD Marine Nationale…
En dat onderste plaatje is een geintje wat Metin had gephotoshopt
Gelukkig dat je de volledige ref neertypt anders hadden we niet meer kunnen volgen.
Welk nummer ben jij? Ik nummertje 6
Speciaal voor jou de volledige referentie:
Tudor Pelagos FXD Marine Nationale M25707B/21-0001