‘Ik heb daar geen actieve herinneringen aan’.
- RLC, 2021.
‘Ik heb daar geen actieve herinneringen aan’.
Lekker kerel! Van harte gefeliciteerd!
Met zo’n achternaam snap ik dat wel, jammer dat mijn achternaam niet Silver Snoopy Award is.
liggen ze al bij de AD
Kennelijk : )
Belde gisteren heel opportunistisch met S&C in Amsterdam. Ze belde me vanmorgen terug dat er 2 binnen waren. Die zijn allebei vandaag verkocht.
Mailde Ace & Dik ook maar die antwoordde 6 maanden wachten na aanbetaling …
Nr 8.
FTFY
RLC, 2021 2020 2019 2018 etc.
oke dan, bizar snel dan al.
Lijkt me wel grappig om hem eens in 't echt te zien!
Waw, proficiat met deze na!
Wow dat is vlot! Gaaf ding ben benieuwd naar de NA
Gefeliciteerd! Hoe groot zijn jouw polsen? Dit in verband met de lengte van de velcro band.
Ik kan er morgen ook eentje ophalen en moet natuurlijk wel weten of het de moeite waard is
Ik vind hem gaaf, zou direct mijn BB58 erop willen inruilen.
De komende dagen maar eens serieus overwegen.
Nooit echt goed gemeten … heel gemiddeld. Eerder aan de dunne kant zoals je ziet, maar kan deze maat wel hebben. Bij mij sluit Velcro bijna passend, kleine centimeter minder dan minimale maat. Velcro strip is zo’n 6 cm. Dus je kunt met dikke knuisten er ook in. Maar dan gaat ie wel moeilijk over je pols bij indien denk ik …
Nu weet ik waarom de nieuwe Pelagos zo vertrouwd voelt ; ) Deze vintage had een boel gemeen in een 42 mm case, clean dial en bezel. Alleen neem ik de Pelagos met vertrouwen mee onder water!
Het was hem echt hé : )
En kom je hier nu op terug?
Zijn er nog wel een aantal die ik wel oproepen voor het tribunaal hoor @TheWornWatch. Jij was in ieder geval al bij de leaks enthousiast.