Tudor x Marine Nationale “France-only” 🇫🇷

Want jij zegt nooit zomaar wat.

1 like

Ik zeg altijd zomaar wat, maar gebbetjes hoeven we toch niet altijd serieus te nemen?

Blijft een kutshop.

Zat je op de wallen?

Ik wil niet vervelend doen, maar dan is deze vriend toch cooler :point_down:t2:

6 likes

Nou ik kan je vast verklappen dat de meningen daarover verschillen.

1 like

Ook een mooie review:

1 like

Ik denk dat je ze daar voor naast elkaar moet zien. De Pelagos lijkt me wel iets “cooler”, iets meer een designed for purpose horloge dan de bb58 die iets meer aanvoelt als designed for a focus group.

Maar…

Wat mij betreft is er te veel overlap tussen de twee om ze allebei te hebben. En ik heb de bb58 blue al, en ik denk dat dit ongeveer mijn favoriete horloge is; waarvoor dank, focus group. Deze week heb ik bijvoorbeeld de Explorer om en ik mis de bb58 toch. Dus om die nu te laten gaan in ruil voor deze… ik weet het niet.

1 like

3 likes

10 likes

Waar zijn deze te koop ik ben al 5 winkels langs geweest die op de Tudor site stonden als dealer, maar niemand had er een.

Beetje onzinnig om model uit te brengen een maand voor de kerst en dan geen fatsoenlijke supply chain te hebben.

2 likes

Wat gek! Het schijnt dat ze Rolexen wel veel op voorraad hebben. Met name sportmodellen op staal. Even flink in slaan voor de feestdagen. :+1:

1 like

Ah daar heb je het, influencer watch brigade gaat ook bij Tudor de onbeschikbaarheid normaliseren, ‘want Rolex doet het toch ook’?

Dat terzijde, ik heb gehoord dat er nog beschikbaar zijn bij meerdere AD’s, en dat ze na het jaareinde overal ten overvloede gaan liggen.

Die hypetrain begint vermoeiend te worden. Beetje zoals bij die nieuwe Baltic, allemaal snel inkopen hopende op een duit, want limited 200 stuks. Alleen komen er na die 200 ‘genummerde’ straks 12000 ongenummerde bij 🥲😂 Baltic communiceert met opzet onduidelijk over de run natuurlijk…

4 likes

Dat terzijde, deze pic toont mi dat de 52mm L2L niet echt klopt want hoogste deel van de fixed lug zit onder het bandje. Loopt in een boogje. Je moet meten aan de lugs zelf en niet in het midden. Zal wel dragen als 50 L2L zoals de normale Pelagos (wat nog steeds te fors is imho):

7 likes

Je hebt hem? Gefeliciteerd!

2 likes

Lekker juist toch, kan je hem na 3 maanden kopen voor 2/3 van de prijs omdat ze hem niet kwijt kunnen. Ik heb m’n laatste 3 horloges zo gekocht, scheelde een hoop geld :joy::+1:t2:

1 like

Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Amsterdam niet verkrijgbaar bij AD’s.

Je kunt alleen bestellen.

Komt wel goed. Was ook met de BB58. Vraag is gewoon hoog bij de lancering, maar denk over een paar maanden wel uit voorraad leverbaar. Geldt toch ook voor nieuwe iPhones en zo. Je wacht niet met lanceren tot het magazijn vol ligt lijkt me …

Geduld. Tudor is geen Rolex en gaar het denk ik ook nooit worden!

1 like

Dat is toch net niet hetzelfde als ze effectief allebei vasthebben. Zeker omdat dit product foto’s zijn, die worden altijd propertjes gerenderd en bewerkt.

Heb op een ander forum de twee effectief op foto naast mekaar gezien, maar zelfs dat is niet vergelijkbaar met de realiteit.

1 like