Haha dat is waar
Het gesneer dat een Tudor door veel mensen wordt gekocht terwijl ze uiteindelijk een Rolex willen en dat wellicht eigenlijk niet kunnen betalen, vind ik zo zielig
Ik heb beide merken
Tudor is fantastisch
Dit dus …
dat zijn gewoon blijerds die denken dat ze meer zijn omdat ze een kroontje hebben
Ja joh
Zielig
En ik denk dat daarom dit topic ook heel lang stand gaat houden 🥲
Niks mis met Tudor maar dat er in het blauwe gedeelte tweedehands Tudor’s worden aangeboden voor list of net daaronder is lachwekkend, het is geen Rolex en dat zal het ook nooit worden.
Deze opmerking is dus precies waarom dit topic een gebed zonder eind is, ik heb werkelijk geen woord over Rolex gezegd en dan kom je hier mee aan
Ik reageer niet op jou maar in het algemeen…tweedehands Omega’s ( schat ik toch net wat hoger in dan Tudor ) worden aangeboden 20% of 30% onder de RSP maar Tudor verkopers denken soms dat ze een Rolex in handen hebben …
Ik koop liever een tweedehands Omega Seamaster 30% onder list hier in het blauwe gedeelte dan een tweedehandsTudor voor bijna RSP.
De prijzen komen dan toch wel erg dicht bij elkaar te liggen en dan kies ik toch echt voor de Omega.
Op een Omega schrijf je relatief veel af, op een Breitling bijvoorbeeld ook maar dat zou bij een Tudor dan niet zo zijn … ? En dan zeg ik wat ik eerder zei… het is geen Rolex.
dit is onze man die alles van alle merken en alles over de AD’s weet
Goed punt
Goed punt
Waar heb je een halve link gehaald? Die van mij zit ook niet lekker.
Lekker algemeen antwoord zonder inhoud,…makkelijk hè…
daarom
uncle seiko heeft ze ook
Er staat er een in t verkoop gedeelte
Dit maakte voor mij echt het verschil tussen dragen en niet dragen.
Ach, de jeugd groeit op met merkschoenen en -kleding. Volledig geconditioneerd.
Als de dood er niet bij te horen. De ‘merkbeleving’ gaat voor alles.
Duur, duurder, duurst.
Zo een soort ‘opvoeding’ doet volgens mij ook iets met het waarschijnlijk toch al mindere cognitieve vermogen van een aantal.
De B-merkroepers zijn gekweekt met de gedachte dat er een Rolex om de pols moet hangen en al het andere is minder volgens deze conditionering.
Ik kan deze gedachte niet zien als mening, voorkeur of smaak.
Het is een gevolg van indoctrinatie.
Enige positieve is dat deze beperkten van geest een drang is aangeleerd een horloge te dragen.