‘Tudors zijn geen blijvers’

Het schijnt dat de banden van de BB54 (met T-fit clasp) ook uitwisselbaar zijn met BB58. Zal ongetwijfeld moeilijk of niet verkrijgbaar zijn bij een AD of GD.

4 likes

Dat dus, al mijn BB’s zijn weg op 1 na, die zet ik morgen in het blauw…

Voor mij zijn de oude Tudors veel fraaier, dat zijn blijvers…dit is een heerlijke

Voor mij geen moderne Tudors meer!

37 likes

Vorige Tudor Black Bay Blue (ETA, 41mm) vond ik uiteindelijk toch net iets te groot en dik om de pols

.

Huidige Tudor Black Bay 58 Blue (in house, 39mm) vind ik beter passen, iets kleiner en ook slanker om de pols

Nu ruim een jaar in bezit en vooralsnog een blijver, naast mijn Rolex Explorer (214270, 39mm) :+1:t2:.

15 likes

:point_up_2:Voor mij als Tudorist zijn mijn Tudors juist blijvers :heavy_check_mark:

4 likes

Jouw probleem is opgelost met de BB54 :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Exact dit :pray:t2:, liefst nog met Tudor :rose:ipv het schild op de dial. Of de 54 kast, misschien nog beter, maar nog niet kunnen ervaren…

1 like

Ik denk dat ik het antwoord wel weet (en jullie ook na het lezen ervan).

Want stiekem lijkt het net alsof je de hele dag wordt uitgelachen door het Tudor logo. Kijk er maar eens goed naar. Het is een lachende nar.

:face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Dat heb ik met het Rolex logo de laatste tijd. :frowning:

Geen lachende nar maar kikkervoeten :wink:

3 likes

Omdat het surrogaat is.

1 like
  1. Tudor is net geen Rolex
  2. Rolex doet me al niks en Tudor is niet beter.
4 likes

Dank nog daarvoor maar die gaat vanmiddag ook in de verkoop. Waarom blijven moonswatches niet? Maak jij het topic of doe ik het?

5 likes

Ik ken sowieso geen blijvers … :joy:

6 likes

Wacht, mijn argumenten met betrekking tot de BB58 zijn dun omdat de BB Pro een degelijke sluiting heeft?

Dus als ik het jammer vind dat de Panerai Radiomir Quarantaine spatwaterdicht is, ben ik een zeurkous omdat ze ook horloges maken die wel mee de zee in kunnen zelfs al zijn die totaal niet dezelfde? Als er een argumentatie dun is, dan is het die wel.

Ik vraag me af waar ik daar iets over gezegd heb, want die storen me niet.

2 likes

Mijn Pelagos Blue heb ik al jaren en mijn Submariner nog langer. Flipper best veel maar die blijven wat mij betreft wel beiden :slight_smile:

2 likes

Bedankt, dit kan ik nu nooit meer niet zien :joy::see_no_evil:

1 like

:joy:
Zal een combi zijn met plastic klotebandje, plastic look en plastic feeling en plastic.

Uiteindelijk wil je toch een Moonwatch. :slightly_smiling_face:

1 like

Gegeven je verkoop advertenties beklijven Rolexen ook niet echt. :joy::joy:

Sterker nog, @munkel, ik denk dat je ook kan zeggen dat Rolexen voor veel mensen in deze hobby geen blijvertje zijn. Vandaar de levendige handel in tweedehands Rolex.

En Rolex wordt, net als een Tudor, vaak gekocht door mensen die iets van een luxe horloge willen hebben, dat horloge moet risico vrij zijn, het moet iets van status hebben, en verder weten ze er vaak geen reet vanaf. Het zijn de luxe merken die iedereen kent.

Dat neemt niet weg dat er echte liefhebbers kunnen zijn die veel kennis hebben en wel een blijvertje scoren, maar als ik kijk naar mijn interacties met Rolex eigenaren op dit forum, dan willen ze gewoon dik kunnen doen zonder financieel risico. En mensen buiten dit forum willen een Rolex omdat ze een succesje boeken en geen ander merk kennen.

Grappig genoeg denk ik dus dat de Rolex voor de onwetende verkoper die zijn eerste bonus viert met een OP of DJ een grotere blijver is dan voor de mensen op forums zoals dit.

22 likes

Hoho.
Als je doorvraagt over de Rolex weet de trotse eigenaar met een ernstige blik te melden dat het om een automatic gaat zodat er geen batterijen nodig zijn… :joy:

14 likes

Zo jaloers allemaal.

3 likes

Jaloers op wie… Of wat?

1 like