‘Tudors zijn geen blijvers’

Ik heb al zo’n 10+ jaar een Tudor Pelagos (two-liner). Mijn eerste serieuze horloge. De klatser in mijn collectie en tevens aangekocht als horloge om het huwelijk te vieren. Gaat waarschijnlijk nooit meer weg.

2 likes

Haha, ik heb een goed huwelijk met beiden :wink:

3 likes

hebben mooie horloges, ongeacht het merk.

Christopher Ward Dune, COSC Bronze. 1500 ballen.

6 likes

Hier wel 100% mee eens. Dus eigenlijk zou een AD een x aantal schakels op voorraad moeten hebben en als een klant blijkt een grotere polsmaat te hebben dan standaard deze er kosteloos op te zetten. Zo voorkom je verspilling door elk horloge met tig schakels mee te geven en laat de klant niet het gevoel krijgen extra te moeten betalen voor z’n hampoten.

3 likes

Eens, en halve schakels.
Te gek voor woorden dat Tudor geen halve schakels heeft voor de Ranger. Aftermarket in de VS moeten kopen.

1 like

Toe, vertel. Waar?

Uhhhh Gassan? Op Schiphol hebben ze de nieuwe collectie al binnen, maar beschikbaarheid nog niet top.

Mmmm, was je niet iets te stellig?

Heb je er eentje gekocht? Doe effe het bonnetje.

Zo vreemd is het toch niet dat je je laat beinvloeden door de mening van anderen? Ik vraag ook altijd de mening van de cheffin en haar mening neem ik ook mee mocht ik het horloge echt willen kopen.

1 like

Af en toe, op Schiphol. Ieder 29e februari.
Je bericht doet denken dat ie gewoon voor 3150 te krijgen is.
De praktijk?

1 like

1 like

Zal mij verder jeuken, maar ik waag het te betwijfelen of je op korte termijn een BB54 ‘gewoon’ voor 3150 binnenhengelt. Maar als jij het doet ben ik de eerste die je feliciteert :wink:
En dan DE vraag, gaat ie blijven?

4 likes

Het zijn ook geen blijvers hè! :joy:

Misschien hebben Rolex en Tudor hun movement-capabilities samengevoegd in Kenissi. En hopen ze zo met een 3de poot de inkomsten op te krikken.

Geen dommekloten hoor die Wilsdorfs

Elke keer als ik het HF forum open en dit topic zie verschijnen, krijg ik de zenuwen. Waarom geen blijvers? Tudor maakt gewoon heel mooie horloges, degelijk en geen lif lafjes a gogo show horloges. Gewoon een stijlvol horloge welke zijn naam onlosmakelijk heeft verbonden aan zijn grote broer Rolex. Een Tudor is een Tudor en geen Rolex overigens. Dit topic onderwerp neigt dan ook naar opruiing tegen dit merk. Heb ik wat moeite mee…

7 likes

Het is wel een eeuwig terugkerende discussie all over the world…
Rolex vs. Tudor en v.v.

1 like

Ja en waarom? Tudor is Tudor, Rolex is Rolex. Dat ze met elkaar gelinked zijn is niks mis mee maar maakt ze niet gelijk aan elkaar. Als dat zo zou zijn, dan zou je Breitling ook mee moeten nemen. Want het uurwerk van de SO heritage van Breitling is één van Tudor…zo kun je wel door blijven gaan. Ik ben van mening dat Tudor gewoon een lekker merk is en dus ook een blijver is. Ze bestaan niet voor niets bijna 100 jaar.

4 likes

7e2f9b50231e5545700c06b61b388de3