Ja dat dus…vergelijkingen gaan nergens over.
Ik snap nog steeds niet, in het algemeen, waarom Rolex er altijd bij komt kijken als het over Tudor gaat.
Vervang “Tudor” door elk willekeurig ander merk in de eerste post van dit draadje, en er is wel een HF lid te vinden die dit geplaatst zou kunnen hebben
Omdat Tudor vroeger budget rolexen waren.
Maar Ruud, ik snap wat je zegt hoor, alleen dat staat inmiddels toch volledig los van elkaar…
Met nadruk op vroeger. We hebben het over de horloges van nu.
En dan aangeven dat het geen blijvertjes zijn, hallo op 2 jaar na bijna 100 jaar al een blijvertje.
Dat is echt larie, de meeste die reageren hebben zowel Rolex als tudor in bezit of in bezit gehad.
Mwa, Tudor heeft ook mindere tijden gekend he. Volgens mij zijn ze zelfs een tijdje helemaal van de markt geweest. Was ook wel te zien aan de designs.
Snap dat je dat larie vind en dat mag. Dat is mijn interpretatie en dat roept het topic in mij op.
Maar wat is dan jou definitie van je topic?
Dat tudors geen blijvers zijn
Omdat altijd er opvallend veel in het blauwe staan, elke week van het jaar.
Stoort me verder niet, Tudor is mn smaak niet en het is mij eender of het merk gemiddeld meer of minder op de wip van de collectie zit.
Blijvertje slaat niet op de levensvatbaarheid van het merk Tudor maar of iemand die een Tudor koopt, deze ook houdt. Of het horloge dus blijft.
Ik ben niet akkoord. Mijn SKX is ook een blijver.
Beaters kunnen gerust blijvers zijn
Selectieve perceptie heet dat…
Ok ok, nu begrijp ik hem. Ik meende het merk zelf. Mea Culpa…
Zozo, grote meneer hoor. Geven ze weer korting op Tudor en Rolex? Zeker alleen voor intimi.
Is het “geen blijvers zijn” niet ook inherent aan de hobby? In principe is geen enkel merk een blijver voor mij, hooguit een paar specifieke horloges ivm emotionele redenen. Al het andere mag er uit als het moet (en er genoeg betaald voor zal worden ).
Laat ik het zo vragen: Volgens mij heb je ook een Omega gehad en verkocht. Waarom zijn Omega horloges wel blijvers en Tudor niet?
Inherent zou ik persoonlijk zelf niet zo willen stellen. Kan slecht afstand doen van mijn horloges. Sterker nog, ik denk.dat ik ze nooit wegdoe, komt alleen maar meer bij.
Ik krijg altijd een emotionele band met mijn spullen. Verkoop bijna nooit iets. Als ik ruimte genoeg zou hebben, had ik bijvoorbeeld al mijn auto’s nog gehad denk ik .