‘Tudors zijn geen blijvers’

Eet smakelijk.

1 like

Ik wil echt graag wat bronnen hiervan hebben :sweat_smile:

1 like

Dat is het voor mij ook, geen ‘speciaal gevoel’ je mist wat ‘liefde en aandacht’ je voelt je vaak een beetje ‘bekocht’ bij nieuwe Tudors. Ik heb er nu 4 versleten en ik ben klaar met nieuwe Tudors…

Oudjes zijn echter erg fijn:

Deze zijn alweer weg:

10 likes

Doen die “chronograaf” buttons nog wat op die GMT?

1 like

Zeker, het is zelfs een echte ‘true GMT’

Bij een true GMT uurwerk kun je de 12 uurs wijzer aanpassen terwijl het uurwerk blijft lopen en je de GMT wijzer ongemoeid laat. Wat er ook gebeurd, de standaard tijd heb je altijd tot je beschikking.

1 like

De onderste en bovenste zijn echt geweldig :star_struck: :star_struck:

1 like

Dank voor de videolink, lijkt wel of hij aandelen in dit model heeft, maar dat kan ook eraan liggen dat ik persoonlijk het iets teveel knoppen vind voor de functionaliteit/esthetiek van een horloge wat geen chrono is.

Tja smaken verschillen :wink:.

Je moet toegeven dat het daardoor wel een eigen smoel heeft

Dat is zeker niet te ontkennen.

Wauw! :smiling_face_with_three_hearts:

Als je naast je Rolex geen ‘liefhebbershorloge’ hebt dan ben je wel een beetje sneu inderdaad. Een Rolex is leuk om te laten zien aan je buurman of dronken oom maar ik schaam me dood als ik een Rolex draag en ik kom een liefhebber tegen 🫣

11 likes

Ik zie er ook wel een soort YM II in eigenlijk.

1 like

:rofl:

1 like

Sponsor van de Giro (official timekeeper)

5 likes

Ik schaam voor geen enkel horloge. Ik heb ieder horloge in mijn bescheiden collectie gekocht omdat ik het mooi vond, incl. een Rolex.

8 likes

game-of-thrones-got

4 likes

Wat is deze @munkel
https://www.horlogeforum.nl/t/tudor-black-bay-58-blue-full-set-incl-us-half-link-als-nieuw-2650/458569

1 like

Tijd om z’n grote broer met de kroon aan te schaffen op korte termijn.

2 likes

Zo’n blauwe witgouwe?

1 like