Turtles On Tour, show me your Turtles!

Dan kan er nog verschil zijn waar de oorspronkelijke dealer zat. Bij aankoop in Japan is er een kortere garantieperiode in ons land dan wanneer gekocht in Nederland (of de EU dacht ik)

1 like

Ik heb in 2015 op mallorca een astron gekocht.
1 jaar later was er wat mee. Naar seiko Nederland opgestuurd, via Nederlandse juwelier, en werd keurig onder garantie gerepareerd.

1 like

Meer fotos van die wijzerplaat aub😊

1 like

Nieuwe FKM band :open_hands:

8 likes

Nog niet om de pols gepost hier

6 likes

Hier ook een SRPE93K1, gekocht bij Olfert voor 315 euro incl verzenden.

Voor alle mensen die hun SRP7** gebruikt aanbieden voor meer dan 300 euro… :face_with_hand_over_mouth:

mij werd gevraagd om de link:

code blackweek of valentin

Veel plezier!

6 likes

Voor mn Flying Turtle heb ik een Crafter Blue 01
navy incoming… Zal vanavond Pics posten…
Daarna maar nog eens goed naar die stalen band laten kijken.

1 like

5 likes

En nog even goed gekeken naar de gebroken band. Op de foto kan je duidelijk zien dat de stift gebroken is

2 likes

Moest lachen om de titel: Turtles on tour.
Ben bang dat het niet zo’n hele spannende tour wordt :rofl: :stuck_out_tongue:
Tof om die van jullie te zien, ik heb er ook een liggen.
Misschien nog eens dragen. :slight_smile:

Ik heb precies hetzelfde gedaan. En zeer tevreden. Nu in afwachting van een Uncle Seiko Z199 om de Turtle compleet te maken.

1 like

Ter referentie, hoe groot zijn jouw polsen?

~17,5 - 18 cm.

1 like

:scream:

1 like

Beetje crossposten.

8 likes

6 likes

Vorige week op MP een in nieuwstaat verkerende srp777j gekocht voor 250 euro incl verzending, geen geld voor zo’n mooie duiker.
Direct een miltat engeneer erop gezet die ik nog had liggen, op een of andere manier laat bij mij de rubber band altijd los onder de keeper en blijft de band altijd ergens aan hangen.:sob: en heb ik zo’n los eind.

4 likes

Mooie prijs :+1: al helemaal voor een J. Het probleem met de siliconen band wat je omschrijft had ik ook. Ik heb toen een extra siliconen passant/keeper tussen de gesp en de stalen keeper gezet.

Via eBay of AliExpress voor minder dan een euro te koop. Zoekterm is ‘rubber watch band keeper 20mm’. 20 mm i.v.m. het taps toelopend van de band. Monteren is een kwestie van de gesp er even af, lusje op de band schuiven en de gesp weer vastzetten.

Als het uiteinde door beide keepers zit gaat 'ie doordat het siliconen van de 2e keeper wat stropt tov de band nergens meer naartoe :grin:.

3 likes

Hoi, bedankt voor de tip, ik ga er zeker achteraan.:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

Zelfde minuut gefotografeerd. Wat zon al niet kan doen met een blauwe :+1:

10 likes