TW Steel - hoe staan we er inmiddels in?

Die mensen zijn dan waarschijnlijk ook geen W.i.s.

3 likes

Precies… Daar gaat het toch ook niet om?

Correct, geen W I s…
Ik heb ook het gevoel (mijn mening) alsof de meeste mensen die hier een TW verkopen willen upgraden, maar ik deel de mening van Henrik, ik vind TW een merk wat meer credits verdiend (ook hier op het horlogeforum). Ik vind bijvoorbeeld de afwerking van mijn witte TW subliem, ik heb sommige Seiko’s gehad waarvan ik vond dat de afwerking minder was dan bij TW (een gewaagde uitspraak hier :smiley: ).

Mee eens. Ik zeg toch ook niet dat het daar om gaat.

Wat ik wel frappant vind is dat “non-wissers” die wel een “mooi” horloge willen regelmatig voor 'n TW-Steel kiezen. Althans, dat is mijn constatering in mijn vrienden en kennissen kringen.

Elf.

Gelukkig. Dan staan we op één lijn. Dat was mij ook al opgevallen inderdaad :smile:

Dit topic is twee jaar oud, maar toch reageer ik maar hier in plaats van een nieuw topic te openen.

Een bekende van mij is helemaal idolaat van TW Steel, hoewel hij bij enig doorvragen niet veel detail-informatie kon geven over dit voor mij tot dusver onbekende merk. Veel van de vragen die ik had, zijn inmiddels wel beantwoord door het lezen van dit topic! Ik begrijp nu dat het door velen een “mode merk” wordt genoemd, van grote kasten met daarin kleine relatief goedkope uurwerken.

Verder leert google mij dat het een puur Nederlands merk is en sinds 2005 bestaat. Maar het antwoord op één specifieke vraag kan ik maar nergens vinden. Vandaar hier een poging:

Waar worden de TW Steel horloges dan precies gemaakt, geproduceerd, geassembleerd of hoe je het noemen wil? Is daarover iets bekend?

Daar ben ik ook nieuwsgierig naar @ waar?!

Made in China hoogstwaarschijnlijk

Ik zou het toch op prijs stellen als hier de achterliggende diep-gevoelde emoties wat uitvoeriger, zonodig lyrischer werden omschreven :grin:

3 likes

Niet mooi

1 like

Toen niet, nu niet, nooit niet…

Geldt ook voor inspiratiemerk U-boat: gedateerde lompe designs

3 likes

Voor mij vooral veel te groot!!! :flushed:

Kun je die stelling nader uitwerken?

2 likes

Had er toen geen klik mee, nu nog steeds niet :hugs:

1 like

Maar mooi zijn ze!!!

Met top 2824 ETA

9 likes

Niks mis mee :+1:t2:

2 likes

Laat eens zien dan.

1 like

Vind eigenlijk alleen deze modellen mooi, doen me aan een hublot of AP denken.