Tweefactor verificatie activeren

Ik heb het ook 4, 5x geprobeerd. Email adressen, forumnaam met @ er voor, werkt allemaal niet. Die teksten zijn ook slecht vertaald uit Amerikaanse Engels. Het is idd vaak veel eenvoudiger dan het lijkt.

1 like

Is nu automatisch gegenereerd, toen ik vanmorgen inlogde moest ik tweestapsverificatie instellen)goedkeuren anders kon ik er niet in.

Beterrrr

1 like

Horlogeforum, als je een andere 2fa moet aanmaken voor bv amazon moet je natuurlijk weten welke welke is.

Ik heb dit nog nooit hoeven doen voor de jungle website. Dit is de eerste keer dat ik zo iets nodig heb.

Handiger is een sleutel aan te maken op je telefoon. Dan heb je geen externe authenticator nodig.

2 likes

Vertel

Tja op mijn telefoon kan ik inloggen, op de laptop?….ander verhaal.

Welke authenticator?
Ik gebruik er 1 maar die genereert niet ineens HF codes

1 like

Ben ik de enige die dat al jarenlang aan heeft staan?

1 like

Nee, als je even terugleest kom je dit zeer regelmatig tegen in de reacties.

1 like

Ik ben bij post 35 blijven hangen en zag tot daar vooral een hoop noob stuff. :crazy_face:

1 like

Ik zag vooral iemand in totale paniek omdat het blauwe deel niet meer zichtbaar is en daardoor vermoedt dat die persoon gehackt is :expressionless: vervolgens tig keer antwoord krijgt en niet leest… Wat doe je op een forum als je niet leest, vraag ik me dan af.

4 likes

Het is maar goed dat wij hier met zijn alleen niet een ruimtevaartoplossing voor het uitdoven van de zon hoeven uit te vinden inderdaad. :upside_down_face:

2 likes

Werd tijd dat er een boomer filter geïnstalleerd werd

3 likes

Daar gaat mijn omzet Horlogemarkt.
:roll_eyes:

Wordt een karige maand als je het van enkel de WW moet doen zeker?

Dat zeg je je niet tegen iemand die na 51 jaar werken van zijn verdiende pensioen geniet, vlegel.

1 like

Ik ken je persoonlijke situatie natuurlijk niet dus ik maakte maar een grapje uiteraard, ik hoop dan ook ten zeerste dat jij ook zonder de omzet van het blauwe deel van je pensioen kan genieten.

Ik weet niet goed of ik er echt een verhaal van kan maken wat verteld kan worden. Maar in plaats van ‘authenticator’, kies je voor ‘sleutel’

1 like

Ik neem aan dat iedereen nu op een gegeven moment ook (al dan niet geforceerd) wordt uitgelogd, anders heeft het allemaal ook niet veel zin als de halve populatie nog steeds elders ingelogged is/blijft? Alle inactieve accounts ondertussen ook verwijderd?

Geen geld overmaken zonder spulletjes ontvangen te hebben en/of geen spulletjes verzenden zonder geld ontvangen te hebben….
Hoe moeilijk kan het zijn