Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko.

Exact dat is dus een reden voor mij om geen Seiko of Maurice Lacroix te kopen. Je zal maar rondlopen met een GS of met een Masterpiece Le Chronographe en je collega zegt je, “hey jij hebt bijna hetzelfde horloge aan als ik… heb je die ook op iBood gekocht voor 100 euro?” :joy:

1 like

Maak jij je zo druk om wat anderen vinden dan wel zeggen over je horloge(s)?

4 likes

Dan zou ik naar waarheid antwoorden: ’ Nee, dit is een Grànd Seiko. Niet te vergelijken. En ja, in de verte lijken auto’s ook op elkaar, maar toch zijn er verschillen tussen een Renault en een Rolls Royce…
En dan nog wat technische informatie geven, en de Seiko-drager zegt dan : ‘Nou, je kunt op allebei zien hoe laat het is…’ en dan zeg ik ’ Dat klopt, maar dat kun je ook zien op je telefoon. '
En dan loopt hij weg, balend dat hij ‘maar’ een gewone Seiko heeft.
Eenmaal thuis wordt hij lid van HF.

5 likes

Jij draagt een horloge (rijdt een auto) voor een ander…?

2 likes

Oei! dus jij was miij te snel af!:thinking:

Goeie ! :joy:

Het zou toch balen zijn als je een 10k horloge aan hebt en men denkt dat het een Ali horloge is dat je rond de pols hebt, dus ja ergens wil ik toch wel dat het horloge gewaardeerd wordt naar waarde… Anders kopen we allen beter een Ali haute horlogerie uurwerk. :joy: evenveel plezier mee als ik hier soms lees op HF. Waarom geven mensen zoveel geld voor Rolex denk je? Voor het mooie mechanische gedeelte? Je ziet dat ding toch niet bij Rolex. :wink:

Laat het prijskaartje er dan maar aanhangen…

2 likes

Nee hoor…

Maar het zegt iets over jou (en mij).

Helemaal mee eens, heb diverse Seiko’s gehad, van mijn eerste Quartz in de jaren zeventig tot en met de Presage die ik nu in mijn bezit heb naast een 1997 GMT-I en een 2018 GMT-II BLNR Batman van het bekende Zwitserse merk. Nooit problemen met een Seiko gehad, ik draag het merk een warm hart toe.

6 likes

Nee.

Ik heb dat nog liever eigenlijk, ik weet zelf wel wat ik draag.

9 likes

Bij die Seiko bedoel je… :joy:

Staan binnenkort op MP GS prijskaartjes te koop voor de Seiko man. :wink:

Een horloge mag gerust een gespreksonderwerp worden op café voor me… met een SKX zal dat niet snel gebeuren. :wink:

1 like

Imo heb je een vreemde voorstelling van zaken…:wink:

Je kan natuurlijk ook een goudkleurige GS kopen voor het extra cash money effect

Die kans heb je zeker ook met een Rolex… denkt iedereen dat het er één van MP is voor 300 Euri :rofl:

1 like

@BMWX6M

…dit beter, of toch liever geel goud…? :smile:

3 likes

Mag van mij. En als ze vragen of hij echt is krijgen ze altijd hetzelfde antwoord.

“Als je dat moet vragen zit je in de verkeerde kringen, toedels”.

4 likes

Weet niet hoor, sigaar roken met het bandje er nog om… is het plaatje gephotoshopt? Ik mag het hopen

1 like

Ik verbaas me er meer over dat Robin Schulz op staat

1 like

Ik weet het nu zeker. Photoshop !

Smaak is niet te koop en dat geldt voor alles op die foto :sweat_smile:

3 likes