Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko.

Eind vorig jaar skx171 gekocht bij Rob

Weet niet of hij deze heeft afgeregeld maar deze loopt wel erg netjes… Herinner mij niet meer wanneer ik deze nog heb moeten corrigeren…

Als ik een high-end koop die minder accuraat is ga ik mij denk ik k*t voelen :thinking:
Doesn’t mean I’m not looking :rofl:

1 like

Als je eenmaal de top bereikt hebt in Malow’s piramide dan voel je je vrij om die Rolex meuk te verkopen en daarna voor de rest van je leven ieder halfjaar een leuke Seiko te kopen en er gelijktijdig een weg te geven :laughing:

3 likes

Treffend. Ook om jezelf op de trap te zien. GE-WEL-DIG. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik zie topics die erover gaan dat je uiteindelijk nooit meer een seiko wil, of toch alleen maar Rolex…

Afgelopen maanden gekocht en ook verkocht: Seiko sbdc081/sbdc053/sbdc071/sla017,Rolex 116610.
Gekocht en nog in bezit: Seiko sla019/Rolex 16610/Rolex BLNR.

Als ik een ding geleerd heb is dat mijn smaak voortdurend wisselt. Iemand nog een seiko skx013 voor me in de aanbieding?

3 likes

Nee, wel deze.

Lekker pluggen mensen.

3 likes

Ik ben niet in de gelegenheid om makkelijk te flipperen maar ik zou mijn Tudor en een Breitling uit mijn collectie zo langzamerhand wel flipperen voor een GS duiker. Ik vind het allemaal schitterend maar mijn Seiko’s geniet ik toch het meeste van.

12 likes

Die is te groot denk ik.

Hahahahahahaha LOL
Maar zeker een kern van waarheid :wink:

Die 013 is een beetje een funky ding. Wel zo dik als een 007 maar dan 38mm. Ik vond het niet wat. :smile:

Ja, maar heb maar kleine pols. En ik heb afgelopen twee maanden 3 seiko’s gekocht en verkocht van 42 mm. Nu weet ik echt zeker dat ik geen 42 meer wil.

Snap ik, maar met zo’n kleine pols wil je ook geen tonnetje. Ik zou als ik jou was lekker in de vintage hoek rondloeren.

Mss wel ja. Daily beater zoeken van 38-40mm

Een SARB033/035?

2 likes

Mss helemaa zo gek nog niet. Zit steeds te kijken naar duikers. Vergeten in die “hoek” te kijken.

Budget?

Qua compacte duikers is het slecht shoppen bij Seiko. Die reissue is wel 39mm maar behoorlijk prijzig.

Welke? De Sla017? Heb ik afgelopen week verkocht. Te duur voor beater. Ik bedoel echt beater voor grovere werk.

1 like

Tja… tm 350?

Die bedoelde ik inderdaad. Poeh. Qua beater. Heb je al eens een Casio Oceanus overwogen? Die vond ik heerlijk licht en draagbaar.

1 like

Ook mooi! Ik moest hem even googlen😬
Dat Casio dat maakt.

1 like