Uitkomst beschadigde Tudor Pelagos

Iets bijleggen en een Explorer kopen :grinning:

5 likes

Uiteindelijk wil je toch een Rolex

5 likes

Dit zijn hele nette aangedragen oplossingen van de AD. :pray:t3:

Tja… wat kies je.

Ik denk dat dit een hele goeie is. :point_up_2:t2:

En kijk als het optie 4 zou zijn, eens samen met je AD naar de mogelijkheden voor een andere horloge evt met wat bijleggen aan jouw kant.

1 like

Hier ging iets niet goed , maar zie de post hieronder @Jaapi

2 likes

Heel sportief en netjes opgepakt inderdaad, fijn te lezen dat dit ook gewoon nog kan :slight_smile:

Ik zou persoonlijk muntjes laten storten en iets anders gaan zoeken, gezien de punten die je aangeeft.
Welk horloge dit zou moeten worden, weet ik niet. Bb54 kan zeker een overweging zijn, maar wellicht dat je door gaat sparen voor het befaamde kroontje…

1 like
6 likes

Netjes opgelost van AD, ik zou lekker eens met hen gaan babbelen wat voor hun ook een lekkere oplossing is.
Bij voorbaat centjes terugvragen voelt een beetje raar. Wat als dit niet gebeurd was?

5 likes

Idd de beste optie!!

1 like

Zeker netjes en zoals het ook hoort. Ik zou voor optie 3 gaan. Als het niet was gebeurd, was je nog steeds tevreden toch?

2 likes

Mijn tudor gmt had ook kuren. Eerste keer laten services, tweede keer gekozen voor een nieuwe (geen optie voor geld terug). Deze toen doorverkocht en het geld gebruikt voor een andere aankoop.

Mocht je het horloge in de toekomst toch missen dan is tweedehands vaak een mooie optie (en goedkoper dan nieuw voor een Tudor)

1 like

@TS:
Dit idd. Helemaal eens. Ik had een nieuwe genomen. Immers dit horloge was toch je keuze en je was er blij mee. Tevens veel effort gestopt in een passende oplossing van hen.

Voor hun maakt het niet uit vermoed ik. Zij polijsten hem bij in Diemen en leggen hem weer in de etalage.
(Zo heb ik ooit een BB pro ook eens terug de etalage in zien gaan. Zou retour gaan naar Tudor en niet meer terugkomen. Weekje later het horloge met hetzelfde ref nummer in de etalage bij dezelfde vestiging. Maar ach hij zag er ook weer goed en netjes uit dusja prima. Destijds was er een wachtlijst voor die dingen dus hij ging toch wel de deur uit).

2 likes

Bovenal goed geregeld door de AD!

1 like

Zou kunnen zijn dat er wat op voorraad is dat tot een snelle oplossing leidt.

2 likes

Goede oplossing!

Zou ook voor optie 3 of 4 gaan….

De oplossing :grin:

12 likes

Dat is netjes en fijn voor je :+1:
Ook optie 3 of 4 wat mij betreft.

1 like

Leuk dat je de uitkomst ook even deelt, bedankt. Nette oplossing. Mag zeker gezegd worden.

1 like

Heel nette uitkomst.

Ik herken je gevoel van twijfel over Titanium. Maar zelfs een stalen gaat er na 10j verre van ‘fris’ uitzien. Ook al ben je er zuinig op. Tenzij je hem in de stickers in je kluis laat, daar vind ik persoonlijk niks aan.

Ik zou zelf voor de Titanium (je eerste keuze) optie blijven gaan, en een beater naast zetten.

2 likes

Aankoopbedrag terug en dan een net horloge kopen, want een duikhorloge hoort überhaupt niet bij een nette outfit.

4 likes

Een horloge op rubber past prima bovenop de mouw van je pak. :grin:

TS: ik zou het zien als een ‘gratis’ testrit van een titanium horloge. Tenzij ze zoals bijv bij Zelos behandeld zijn, ga je er gewoon snel butsen/krassen op krijgen als je als drager niet super voorzichtig bent. Wat zijn de aspecten waardoor je voor deze bent gegaan? Misschien dat dat t makkelijker maakt om een alternatief te kiezen.

1 like