Ik had vanmorgen vroeg de laatste in mijn woonplaats. Toen ik zei dat het wel erg snel ging zei de dame van de Aldi “hoezo, de aanbieding is al van maandag”.
Hij werkt overigens erg goed. Reinigt prima en maakt geen geluid. Ik heb een metalen van HBM. Die maakt erg veel herrie.
O ja, zijn ze stil tegenwoordig? Ik heb een ouwetje van Conrad van een jaar of 15 en als ik die aanzet heb ik de neiging om een setje Peltors op te zetten om de high-pitched nhrrrgggghhh wat te dempen…
SORRY! Ik heb net even gecheckt in de online store maar hij staat er momenteel niet in! Van krultangen tot ijsblokjes machines… ALLES hebben ze maar onze geliefde Ultrasoon reiniger even niet. Hou het in de gaten op Lidl online, het merk waar je naar op zoek bent is SILVERCREST. Voor een paar tientjes een geweldig apparaat.
LET OP!!! Nooit uurwerken in de ultrasoon reiniger plaatsen!!! Alleen banden, behuizingen, glaasjes, pennen etc. Door de ultrasoon golven en de warmte die ontstaat kunnen uurwerken definitief beschadigen!!!
Gebruiksaanwijzing: lauw water met een paar drupjes afwasmiddel. 4 minuten laten draaien, als het ergste vuil er nog niet af is, water verversen, drupjes afwasmiddel en nog een rondje. Dit mag gerust 3 x. Je materialen komen er uit als NIEUW! Succes allemaal.
Je hebt van de wibra de gele Dasty schaamteloze reclame hier en de zwarte. Geel ontvet al als een malle. Zwart is extreem gebruiken wijals remmenreiniger niet meer volstaat om voor auto’s om blokken mee schoon te maken van verbrand olie/vuil.
Verder misschien ook maareens aanschaffen… handig voor brillen.