Iemand een tip welke tijdsduur het beste is?
Hij is er weer vanaf morgen!
Het is wel een andere dan de vorige keer…
Bij de Lidl is hij elke dag van de week te koop voor een paar tientjes, maar dan wel online… Geweldig apparaat…
Welke bedoel jij? Ik kan hem niet zo snel in de shop vinden.
Het kan aan mij liggen, maar ik zie 'm zo niet staan…
SORRY! Ik heb net even gecheckt in de online store maar hij staat er momenteel niet in! Van krultangen tot ijsblokjes machines… ALLES hebben ze maar onze geliefde Ultrasoon reiniger even niet. Hou het in de gaten op Lidl online, het merk waar je naar op zoek bent is SILVERCREST. Voor een paar tientjes een geweldig apparaat.
LET OP!!! Nooit uurwerken in de ultrasoon reiniger plaatsen!!! Alleen banden, behuizingen, glaasjes, pennen etc. Door de ultrasoon golven en de warmte die ontstaat kunnen uurwerken definitief beschadigen!!!
Gebruiksaanwijzing: lauw water met een paar drupjes afwasmiddel. 4 minuten laten draaien, als het ergste vuil er nog niet af is, water verversen, drupjes afwasmiddel en nog een rondje. Dit mag gerust 3 x. Je materialen komen er uit als NIEUW! Succes allemaal.
Kan ook en ook alle diamanten ringen die je ooit voor je meisje hebt gekocht…
Nee hoor, lauw water en een paar drupjes afwasmiddel…
Zelf gebruik ik altijd een scheutje ontvetter van de Action / Wibra in lauw water. Werkt als een tiet
Kun je niet gewoon het smeermiddel in het ultrasoonbadje doen? Dan sla je 2 vliegen in 1 klap: de band is gereinigd en gesmeerd tegelijk
(Excuus, ik zie net dat dit topic en je antwoord al 12 maanden geleden us gestart.)
Goeie tip
Wat maakt het ultrasoonbadje van de Lidl beter dan dat die van de Aldi? Of maakt het eigenlijk niet uit welke je koopt?
Ik hoop dat je niet op mijn opmerking reageert. Het was maar een flauw grapje.
Je hebt van de wibra de gele Dasty schaamteloze reclame hier en de zwarte. Geel ontvet al als een malle. Zwart is extreem gebruiken wijals remmenreiniger niet meer volstaat om voor auto’s om blokken mee schoon te maken van verbrand olie/vuil.
Verder misschien ook maareens aanschaffen… handig voor brillen.
Die gebruik ik dan ook beiden. De lichte voor de ultrasoonreiniger en de zware voor de ketting van de MTB. Altijd raak.
Die zwarte is inderdaad goed spul…
Niets, ik heb geen aandelen hoor…
Met dit hete weer douche ik 'smorgens altijd met zonnebrandcreme, dat zal jou ook wel aanspreken dan.
Oh interessant, gebruik alleen de gele tot nu toe. Hoe gebruik je dat dan? In spuiten borstelen en weer smeren?
Vroeger reed ik trial, en ging de ketting er na elke sessie af. In de spoelbak (was geen o-ring toen) spoelen/borstelen met petroleum, droogspuiten, en dan in de frituurpan met olie (nee geen diamant).