Zo ontzettend vaak bijna gekocht maar nu dan toch, tijdens mijn vakantie, de stoute schoenen aangetrokken en de SARB017 gekocht. Gisteren thuisgekomen van vakantie en daar lag het pakketje op mij te wachten.
Zojuist even wat foto’s gemaakt. Dit horloge behoeft verder geen introductie denk ik. Mocht je toch een uitgebreide hands-on willen lezen dan verwijs ik jullie naar die van @Zulu.
Op basis van wat ik gelezen had blijkt de meegeleverde band ernstig ruk te zijn en ik kan dat bevestigen. Aan mij dan dus nu de schone taak om een geschikte band te vinden voor deze Seiko. Ik heb de Oyster van strapcode al gezien en overweeg die te kopen. Ziet er wel wat klinisch uit dus twijfel nog een beetje. Wellicht hebben jullie nog suggesties voor een andere band?
Strapcode 3D oyster sowieso voor erop vind ik persoonlijk! En met lederen straps gewoon wat experimenteren. Ondanks het groen kan hij best veel hebben!
Gefeliciteerd! Ik geniet er nog elke keer van als ik hem draag. Heb er de oyster bij maar draag hem het meest op leer omdat de anderen al op staal zitten. En leer staat gewoon geweldig in combinatie met dat staal, goud en groen!
Ik heb de mijne op een donkerbruine Hirsch mariner band, die is 100m waterproof. Hoef ik nooit meer na te denken over of ik mijn horloge ergens wel of niet kan omhouden.