Prachtig horloge, ik vind het één vd mooiste horloges die een geïntegreerde band heeft.
Anders zou het horloge veel te duur worden.
Ding is helaas een millimeter te klein en een nulletje te duur voor mij.
Oftewel: 38 millimeter, driehander, €3500,-
Ok, €7000,- dan
Van een PP eigenaar had ik die dan weer niet verwacht.
Voor 35K scoor ik toch liever een PP.
Of, het budget iets ophogen en dan alsnog een PP binnenharken.
Vind deze de gevraagde centjes niet waard.
Zoals gezegd 7K is een leuk prijsje, maar dan groter èn secondenwijzer.
Want?
Merkenblindheid?
Vertel; Welke stalen PP met geintegreerde band bij PP kan ik bestellen als alternatief?
En daar komt bij; De 222 is wat mij betreft een beter design.
Uurwerk ed. is geen discussie, dat weet jij ook.
Hoeft geen staal te zijn hoor.
Ik zeg alleen dat ik het ding geen 35K waard vind en dat die centjes elders voor mij beter tot hun recht komen.
Komt nog bij dat ik al een prachtige en unieke integrated bracelet heb, ook ca. 37 millimeter trouwens, maar mèt secondenwijzer en ook nog een perpetual calender. In staal.
Terecht of niet maar de recente escapades van Patek geven VC wellicht wat de wind in de rug. Meer quiet luxury. Ik vind m mooi en probeer deze week te passen. Op de pols is leidend om te bepalen of het klikt.
Dat weet ik wel zeker.
Ja, helemaal top.
Je kan je PP wel verkopen, en voor een Angelier gaan, als je het toch niet ziet.
Vanaf woensdag in de boutique!
Een kort sprintje naar de uitgang en je motor had daar snel verandering in kunnen brengen.
Kijk dat is nog eens een waardig alternatief!
Leuke seiko. Ik neem aan voor €35 ergens op te pikken?
Minder zelfs. Kun je nagaan hoe blij ik ben!
Ook voor jou:
Juiste prijs kwaliteit dan in elk geval!
doen ze goed.
Oei die vraagt wel veel…
Ik hou niet zo van integrated bracelets, maar in die categorie vind ik deze erg fraai. De afwerking zal subliem zijn neem ik aan. Is ie 35k waard? Geen idee, maar qua afschrijving kun je beter deze kopen dan een auto van 35k dat weet ik wel.
John is duidelijk niet de doelgroep.