Vacheron Constantin

Deze vind ik zo mooi, de Overseas 5500V/110A-B075. Alleen zonde van de datum op half 5. Dan liever maar geen datum.

vacheron-constantin-horloge-overseas-42mm-chronogr

6 likes

Oooohh ze waren pas 30 jaar te laat dan! :sweat_smile::yum:

1 like

Dat klopt zeker, hoop van niet…

Ja!

11 likes

Ik denk niet dat ik veel finesse bezit maar de overseas is een van mijn favoriete horloges. Ik hoop er eigenlijk nooit eentje in het echt te zien, stel je voor het zou een tegenvaller zijn. De horror :astonished:

1 like

Over smaak is niet te twisten, maar heel eigen kan ik het design moeilijk noemen.

Ik wil niet nog een discussie uitlokken, maar deze snap ik echt niet…? :thinking:

Toch zit er wel een kern van waarheid in denk ik. Ik schat de kans dat een VC het beter doet bij mensen die niet de hele dag over geld praten hoger in dan mensen die continu bezig zijn dmv. spullen te laten zien hoe succesvol ze wel niet zijn.

Dat bedoelde ik eigenlijk ook een beetje hiermee:

Nergens zo zichtbaar als hier in 't Gooi. :sunglasses:

4 likes

Van de Overseas modellen vind ik enkel deze erg mooi. Enkel jammer dat die er niet in het staal is.

Los van de sport modellen, vind ik de klassieke horloges juist erg mooi van ze. Eigenlijk dan ook de iets oudere modellen. Kan met name de traditionele uurwerken erg waarderen.

13 likes

Persoonlijk heb ik ook wel een zwak voor ‘gehypte’ merken als Rolex en PP. Maar de beschikbaarheid staat mij echt wel enorm tegen. Ik keek toevallig naar een R. Daytona en als je die ‘makkelijk’ wilt kopen betaal je bijna 2X list… vreselijk!

On topic: VC is een prachtig ingetogen merk en ik draag die van mij altijd weer met veel plezier!

3 likes

Ooit een post van iemand hier gelezen die een Rolex had om te laten zien dat hij was gearriveerd.:slightly_frowning_face:

ja jij weet wel wat je kiest ja :wink:

1 like

Briljant! Dan ben je wel een beetje de weg kwijt trouwens, vind ik.

3 likes

Das Goois voor klaarkomen toch?

12 likes

Ik vind het een prachtig merk. Inderdaad wat ingetogener dan AP en Rolex. En ze zijn in tegenstelling tot Patek Philippe en Rolex ook nog te krijgen. Maar alleen in Amsterdam en Düsseldorf heb ik ze zien liggen.

De smaakvolle optie is nooit het populairst, Henk. Da wittegij ook.

QED. :slight_smile:

9 likes

Bij VC kan je al voor rond de 10k instappen:

3 likes

Klinkt alleszins redelijk :grimacing:

1 like

Nog zo’n 10k instappertje. 42mm, dus te groot voor mij:

Misschien even je huiswerk doen! :slight_smile:

Vacheron Constantin 222 even googelen. Lang versleten voor een Genta-design, maar bleek het niet te zijn. Is de voorganger van de Overseas.

1 like