Van de mods: Verandervoorstellen

Het is ook geen straffen maar opvoeden. En het is ook niet de bedoeling dat iemand bestraft wordt, maar dat er tijdig ingegrepen wordt door andere leden. Gebeurt dat niet dan betaalt iedereen de prijs en zal het een volgende keer wel gebeuren.

En dat is zo 1950’s
Elk individueel moet weten wat wel en niet kan en mag en is daar als enige verantwoordelijk voor en zal dan ook als voorbeeld dienen voor de rest van de groep.

Niet de hele groep moet de dupe worden op een misstap van een enkel persoon want dan help je een heel platform heel snel om zeep.

Of de hele groep wordt zo zat van dat individu dat ze hem flink de waarheid vertellen en hij zich de volgende keer nog wel een keer bedenkt voor hij over de schreef gaat. En mocht dat niet werken kun je hem er alsnog uitgooien.

We zien wel wat het gaat worden.

Ik denk dat de meesten hier heel goed weten wat kan en wat niet.
Sommigen vinden het echter spannend net over het randje te gaan.
En dat werkt dan weer door op een andere durfal.
Want, ik durf meer dan jij, simpele groepsdynamiek.
Aan dit fenomeen zal denk ik weinig veranderen.

Grt.

2 likes

Het idee is gewoon dat er niet gemoddereerd hoeft te worden als iedereen zijn steentje bijdraagt aan het schoonhouden van het off-topic gedeelte. Als dat gebeurt zal nooit de hele groep bestraft worden maar zal het individu er gemakkelijk uitgepikt kunnen worden dmv de flags, en die kan dan vervolgens een gepaste straf opgelegd worden.

2 likes

Dat is een mooi streven en kan zeker werken

.[quote=“Jeffreyh1984, post:221, topic:87067”]
Als dat gebeurt zal nooit de hele groep bestraft worden maar zal het individu er gemakkelijk uitgepikt kunnen worden dmv de flags, en die kan dan vervolgens een gepaste straf opgelegd worden.
[/quote]

Dat is dus exact het punt wat ik bedoel.

Ik weet wel een paar leuke straffen:innocent::smile:

Dat zei Stalin ook altijd als er weer eens iemand vakantie in de Goelag kreeg aangeboden :joy:

Groeten,

Tecco

5 likes

De ergernis wordt me nu te groot en ga ik er wat van zeggen:

Knoppen reageren niet of met grote vertraging.
Een pagina laden duurt soms een eeuwigheid.
Page down duurt soms meer dan een minuut.
Regelmatig netwerk fouten en scrollen is een drama.

De basics van een forum moet toch gewoon in orde zijn?

Ik gebruik een licenced win10 en 50Mb internet
dat kan het probleem niet zijn.

Grt.

1 like

Ik weet dat onze technicus zijn best doet maar het is wel even slikken zo nu en dan. We kunnen regels veranderen wat we willen maar als je geen beeld krijgt schiet het inderdaad niet op. Ergo, ook hier geen tempo…

2 likes

Haha, vanuit het standpunt van een Belg bekeken zeer zeker wel! :slight_smile:
Zal wel aan mij liggen hoor.

Tja, wie heeft dan een ‘probleem’?

Gezien de drukte in dit topic, nieuwe leden toch maar de mogelijkheid geven een PB te sturen?

1 like

Jij kijkt waarschijnlijk niet heel veel voetbal want er staan al jaren geen hekken meer rondom het veld :slight_smile:
Niet in de Kuip

En ook niet in de Amsterdam Arena

Maar ik snap wat je bedoeld :+1:

1 like

Gokje, iedereen behalve jij?
Staat er overigens nergens een spelfout om over te janken? :wink:

Fout gegokt gok ik.

+1, :+1:

Even wachten met off topic mannen. Dit is voor de verandervoorstellen. Ik begrijp dat jullie niets meer toe hebben te voegen op deze vraag andere leden wellicht wel.

2 likes

Een off-topic deel is wat mij betreft niet nodig, immers het is hier het Horlogeforum, daarboven, m.i. gaat dit deel wederom voor gedonder zorgen, lang lid of niet, mensen vertonen nou eenmaal grensoverschrijdend gedrag als ze de mogelijkheid krijgen, straf of geen straf.
Voor wat betreft het uppen kan ik prima leven met 2 dagen, gezien het aantal advertenties is dat een fijne frequentie, mochten er meer advertenties komen dan kan die frequentie altijd worden aangepast.

2 likes