Ja apart is dat hè?
Maar feit is dat ik ook te rigoureus de regels toepas. Ik maak geen onderscheid en denk dat dat zuiver is. Ik snap nu ook wel dat er een verschil is tussen een lid die een streek uithaalt en een buitenstaander die accounts aanmaakt om te spammen. …
Het is geen ban, de dubbele accounts zijn verwijderd.
Dubbel account is geen ban. Dubbel account is verwijdering van beide accounts.
leg mij het verschil eens uit tussen een actief account verwijderen en bannen?
Zeg, kunnen we nou niet eens stoppen met zeuren, melken, etc. Dit is gebeurt, niet leuk, maar ik ben veel meer benieuwd naar de veranderingen en verbeteringen…
Yup
Met een ban kom je er niet meer op. Als je accounts verwijderd zijn, kan je een nieuwe maken. Wellicht schrijf ik iets te juridisch zo nu en dan…
Dus Honey-badger staat vrij om opnieuw een account aan te maken begrijp ik hieruit?
Serieuze vraag @Jur : Yup als in Honey Badger en Boetje horen daarbij? Of yup, dat van Boetje is een vergissing?
Misschien is duidelijkheid over bans en accounts verwijderen, ook wel een onderdeel van de verbeteringen voor de toekomst?
Nou nee die had een ban en geen verwijderd account. Maar kumnen weer eens on topic komen met zn allen?
De yup is mij ook niet helder op de drie vragen, waarvan de laatste twee nooit dezelfde yup op kunnen leveren.
Het account van Tom is verwijderd nadat hij een 2e account had aangemaakt en zoals Jur nu stelt,kun je dus een nieuw account aanmaken als deze verwijderd is.
Bij deze vind ik het dan ook een onderdeel van de veranderingen ,dat er duidelijkheid komt wanneer een account verwijderd dan wel gebant word.
Edit
Ik zag dat @watchagain daar ook al over repte.
Ik ben ervan overtuigd dat dit topic gestart is om het forum te verbeteren en voor iedereen (inclusief uiteraard de mods) leuker te maken. Er ontstaat nu echter toch weer frictie tussen de leiding en mensen die moeite hebben met bepaalde maatregels. Terwijl, denk ik, iedereen het erover eens is dat bepaalde grenzen niet mogen worden overschreden. Maar hoe bont moet je het maken om helemaal niet meer welkom te zijn? En is dat hier bespreekbaar? Het is toch zonde om leden die bijdragen aan de, toch echt nog steeds, meestal positieve inhoud van het forum, te laten vertrekken. Een weekje op de bank voor overtredingen die niemand blijvende schade toe doen is toch een mooie oplossing.
En niet vergeten; frictie geeft glans!
We gaan elkaar zien, Tom. Gelukkig is er zoiets als FB en nog beter: in levende lijve.
Zonder dwarsliggers geen Rails/spoor.
Kom op Tom, in dit computer tijdperk moet het toch mogelijk zijn om je geschiedenis aan je nieuwe account te koppelen of anderszins.
Zo niet, dan was ik er ook klaar mee!
Als dit het gevolg is van verwijderen, dan is het een maatregel die onmiddellijk afgeschaft dient te worden. Er is dan geen weg terug meer. Wat een asociale maatregel.