Ook weer zo’n heerlijke zin die je dubbel kan opvatten/lezen.
…voorlopig
Kun je niet gewoon een termijn noemen?
Uhm let me think…nee eigenlijk niet
Kondig je wel aan als je gaat, opzegtermijn is 4 weken.
PS dacht dat jij ook pleite was? Resurrected…back from the dead…?
Wat ik mij afvraag:
Hoe kan de een met een alter ego (Dikke Joop) terugkeren en de ander Ingedepinge niet.
Zeker omdat de reden van twee accounts aanmaken als de hoofdreden werd aangevoerd.
Prima voorstellen, en tevens voldoende goede reacties van diverse leden.
Het zou eventueel een optie kunnen zijn om een bepaald voorstel voor een bepaalde tijd proef te laten draaien en aan de hand van de bevindingen te beslissen om het definitief in te voeren.
Jur heeft me gereannimeerd…
Ask Jur!
Marijn heeft op eigen verzoek gevraagd om een langdurige ban. Zelfbescherming dacht ik. Jürgen heeft hem gevraagd dit niet te doen en uiteindelijk is afgesproken dit “slechts” tot 2/2017 te doen.
Goede vraag
Dat noem ik geen ban, dat is je vrijwillig uitschrijven.
Een ban moet je “verdienen”
Nu SuperC en Monaco nog…
Yup…maar goed…‘semantics’
Blijf het zeer vreemd vinden dat je zelf om een langdurige schorsing vraagt Die Marijn en z’n SM-trekjes toch
En Jan Perlon!
Dan ook Fr3d…
Die liever niet
Fred ?
Positieve voorstellen Jur, echt een vooruitgang. Ik zie dit als nieuwe start en vind een generaal-pardon voor alle veroordeelden op zijn plaats. Ook vind ik dat alle leden die vinden dat de gebanden geband moeten blijven zelf maar eens een ban moeten krijgen (best een moeilijke en lange zin, mijn eigen formulering zou korter en duidelijker zijn geweest).