Haha dank je wel! Ze spreken er vooral veel Frans in plaats van Duits. Maar Frans Duits kan het vast ook waarderen. Das war geil!
Prachtig verslag en bijzondere ervaring. Bedankt voor je post en mooie fotos. Omega +1
Wat een prachtig verhaal. Bedankt voor het delen
Bravo! Dank voor het verslag, erg mooi om na te lezen, en super dat ze de juiste wijzerplaat hebben kunnen vinden voor je 321!
Zo zie je maar weer dat een nadeel ook een voordeel kan worden. Wat een ervaring hebben jullie daar gehad.
Je enthousiasme straalt ervan af en je neemt mij als lezer helemaal mee. Heerlijk!
Mijn Speedmaster is ook onderweg naar Omega, iets met een gehalveerde gangreserve. Zal ze even bellen of ik de reparatie ook kan bijwonen
Erg leuk om te lezen! Dank daargporb
Wat een belevenis! Bedankt om te delen.
Wow, wat een toffe beleving! Bedankt voor het delen
Zo mindblowing gaaf!
prachtig verhaal en zeer interessante rondleiding door deze schitterende fabriek en zeer goed weergegeven
Hartelijk dank voor de leuke reacties!
Dat is helaas dan in Brussel
Wat een prachtig verhaal! Ik word zelfs enthousiast van het lezen
Dank je! Ik ben blij dat het bijzondere moment goed is overgekomen.
Hier nog een foto met Mariano, wat een topper!
Heel cool en een prachtige ervaring!
Wat een fantastisch verhaal, heel erg leuk om te lezen. En prachtige wijzerplaat!
Wat een geluk (bij een ongeluk) voor je; dat is nog eens een ervaring die je je hele leven bijblijft.
En ook voor ons een geluk dat je de moeite hebt genomen om het uitgebreid en gepassioneerd op te schrijven en hier met ons te delen! Een groot dankjewel daarvoor - ik heb het met veel plezier en verbazing (wat een horloges joh, met name die Chimes! En die tourbillons, kende ze niet) gelezen.
Een pracht avontuur voor je! En wat goed gedaan door Omega! Chapeau!
Wat een mooi en uitgebreid verhaal, en niet te vergeten de eenmalige ervaring met de producent van deze mooie uurwerken
Mooie ervaring en een heerlijk verslag