Wat een mooi horloge heb je daarš¤©!! Heerlijk dat kleurtje, tof!
Redial of naitā¦
Geniet ervan!
Wat een mooi horloge heb je daarš¤©!! Heerlijk dat kleurtje, tof!
Redial of naitā¦
Geniet ervan!
Zo lees ik het niet. Dat je zelf niet into redials bent hoeft nix te betekenen voor de TS die gewoon blij is met zijn aanwinst en hier een hoop ongevraagde commentaar krijgt over collectors-waarde en prijzen die hij wel/niet mag betalen.
Ik snap overigens het gemuggezift ook niet. āEchteā verzamelaarsā¦
Definitie van een verzamelaar is iemand die een collectie van een bepaald type voorwerpen aanlegt. De ƩƩn zweert bij dat alles origineel moet zijn, en voor de ander is dat anders. Lekker laten gaan.
Mijn horloge verzameling bevat van allerhande horloges, waarvan het merendeel weinig tot geen doorverkoop waarde hebben. Maar goed, ik ziet het ook niet als investering, maar om iets wat ik gewoon leuk vind om te doen.
Letterlijk opmerking 1 is een opmerking over de originaliteit van de plaat, en niet van mij.
Enige wat ik probeer te doen is context geven voor de opmerkingen.
TS moet doen en laten wat ie zelf wil.
Doet er niet toe, zand erover, of gelijk wat ik moet zeggen om er niet verder een discussie van te maken die de moeite niet waard is.
Marc, enjoy. Movado is een legendarisch merk.
Zo, nu even wat liefde voor elkaar jongens.
Het is toch mooi dat sommige van redials houden en anderen niet. Voor iedereen een markt.
Zolang een nog prima wijzerplaat niet opnieuw opgemaakt wordt om als origineel verkocht te worden, is het toch geen ramp?
Zo krijgen mooie horloges toch nog draagtijd.
Zelf ben ik ook niet zo van de redials, maar als TS er blij mee is, is dit toch mooi?
TS stuurde zelf wel op deze discussie aan ( maar het zijn uiteraard altijd de reageerders die de gebeten honden zijn)
Neen dat deed hij niet. Hij zei al in bericht 3 in dit topic dat ie wist dat de wijzerplaat opgemaakt was toen ie 'm kocht. Dus wat is het issue dan? Waarvoor willen jullie hem dan precies behoeden?
Hupā¦5 man tegelijk aan de reactieknop
Ik snap TS wel. Er wordt meteen zo elitair gedaan over redails en dat die 0 verzamelwaarde hebben etc etc.
Hij gaf gelijk al aan dat hij onderzoek heeft gedaan, dat het een redail is en dat hij er ontzettend blij mee is.
Ik zie hier dagdagelijks de grootste gedrochten aan NAās voorbij komen, maar omdat het dan toevallig erg duur is schijnt het mooi te zijn. Daar reageer ik ook niet op omdat ieder recht heeft op zijn/haar eigen smaak.
Maar goed, ik geloof zeker dat TS nu al uitkijkt naar zijn volgende enthousiaste NA topicā¦
Gefeliciteerd met de aanwinst!
En sterkte met de meningenmolenš¬
Je kan hier wel komen white knighten voor de gekwetste Ts (als hij dat al is) maar kopen doe je zoān horloge ook niet mocht TS er ooit vanaf willen.
Omdat het een NA draad is hebben we volgens mij heel netjes context geboden.
Wat mij betreft klaar.
Compleet irrelevant
Absoluut niet.
Eens, voor die ouwe helemaal door het lint gaat.
Alleen mijn vrouw bepaalt wat ik wel en niet mag kopen
Zoals ik net aankondig, ik reageer niet meer inhoudelijk op tags of reacties in deze draad. Heb gezegd wat ik erover wilde zeggen.
Rest is herhaling van zetten.
Tof horloge, veel draagplezier!
Als iemand met rechten nou even de flauwekul reacties uit dit topic bonjourt heeft TS ook nog een leuk NA topic.
Tof ding, mooie kleurstelling.
Als jij er blij bent, dan is het goed toch? Ik gaf het alleen aan mocht je het zelf niet hebben gezien.
Geniet ervan!
Mooi horloge is mooi horloge. Boze tongen beweren dat er hier op dit forum ook leden zijn die gewoon kopen wat ze mooi vinden, of uit nieuwsgierigheid, of gewoon omdat het kan.