Veiling gewonnen: Movado!

Wat fijn he om een blije en trotse nieuweling op het forum af te zeiken.
Dan voel je jezelf superieur.

Waarom laat je hem niet van zijn aanwinst genieten zonder je eigen mening op te dringen.

Geniet van je Movado Marc: mooi ding en laat hem lekker verchromen.

10 likes

Geniet van je mooie Movado. Laat je plezier niet bederven door een stel azijnpissers.

4 likes

Hey man!

In het begin van het topic had ik al gereageerd en je gefeliciteerd met de mooie Movado. Prachtig horloge, wat andere zogenaamde ā€˜echte verzamelaars’ er ook van mogen zeggen. Zij (diegenen die hier de echte verzamelaars schijnen te vertegenwoordigen) begrijpen het kennelijk niet… Jij bepaalt wat voor jou mooi is en dat zou gewoon zonder meer gerespecteerd moeten worden. Geen discussiepunt. Zo; klaar!

Gelukkig zijn er later meer mensen in dit topic bij gekomen. Leuke oprechte verzamelaars en liefhebbers. Vaak ook uitgesproken mensen in hun mening, dat wel, maar nooit opdringerig en afkeurend. Een aantal ken ik persoonlijk vrij goed en ik kan je garanderen dat dat gewoon fijne mensen zijn die onze mooie hobby net zo waarderen als jij. En ze delen dat graag, net zoals ze hun- en jouw- kennis graag delen. :slightly_smiling_face: Die mensen heb je ook al herkend in hun vriendelijke en openhartige reacties.

Het is een leuke club hier en over het algemeen hebben we veel plezier! :+1:

Let s.v.p. niet op die paar negatieve reacties en voel je vooral welkom op ā€˜Het Horlogeforum’. Het enige Ć©chte Horlogeforum van de hele wereld! :+1: :wink:

19 likes

Mooi horloge! Niks aantrekken van die mensen die hier wat dingen roepen. Het is een mooi horloges die er netjes uit ziet. Ben ook benieuwd naar het resultaat nadat je de kast opnieuw verchroomd hebt.

5 likes

Jij koopt en draagt wat jij mooi vindt, punt :wink:

4 likes

Mooi :star_struck: en uiteindelijk telt alleen wat ja zelf van vindt :wink:
Groeten Iwan :motorcycle:

2 likes

Super mooie aanwinst! Veel plezier ermee :smiley:

1 like

Fraaie aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met je NAšŸŽ‰ blijf genietenšŸ‘šŸ»

1 like

Dank jullie voor de vele leuke reacties :slightly_smiling_face:, enkele treurige bijdragen daargelaten.

6 likes

Je hebt verzamelaar en liefhebbers en dit is een prachtig voorbeeld van een liefhebbershorloge. Verzamelwaarde is nihil maar volgens mij zijn er niet veel Movado verzamelaars toch?
Ik heb een originele maar deze raak ik aan de straatstenen niet kwijt (althans niet voor het bedrag dat hij waard is :wink:)

9 likes

Niet iedereen is fan van zo’n verweerde kast en wijzerplaat :thinking:

Mooi ding gefeliciteerd! Maar hopelijk weet je dat het een redial is?

2 likes

Hmmm, goede vraag zeg. Zou de TS het draadje wƩl hebben gelezen?

1 like

Was mijn poging tot humor Jack :wink:

3 likes

mooi ding! Weer eens een leuke afwijkende kleur ook!

1 like

Ik vind het een prachtig horloge en heb een nog een ā€œergereā€ Movado…
Wat de verzamelaars daarvan vinden is mij worst, als ik hem maar mooi vind. Ieder zijn meug

4 likes

Een goede typering, je hebt verzamelaars en liefhebbers. Dit is een horlogeforum, niet exclusief een horlogeverzamelaarsforum, er zou ruimte voor beide moeten zijn.

1 like

Dan klopt er iets niet :upside_down_face:

1 like

Zo, prachtige grote maat voor een horloge van 60 jaar oud. En van een merk met een mooie historie. Ik vind hem er zeer netjes uit zien, redial of niet. Zo krijgt deze oude dame tenminste draagtijd, geniet er van!

1 like