Veiling gewonnen: Movado!

Als je de kast opnieuw wilt laten verchromen, dan kan je zeker terecht bij Haveman edelmetaal in Voorburg. Die doen veel horlogekasten (verchromen en vergulden). Hebben dus veel ervaring en de prijs is redelijk. Als je ze een mailtje doet krijg je alle info en een prijsindicatie.

Het zou zomaar kunnen dat juweliers en horlogemakers de kast hierheen sturen en zelf een percentage van de aan jouw berekende kosten houden.

Prachtige Movado. Heel veel plezier ermee.

1 like

Dank je. Had begrepen dat je bij Haveman het voorwerk zelf moet doen (uurwerk verwijderen, kast schuren) klopt dat?

Uurwerk en glas verwijderen wel. Schuren en polijsten volgens mij niet.

1 like

Om het welkom door onze vintage-experts goed te maken en het vertrouwen in het horlogeforum te herstellen wil ik je graag kosteloos helpen met uurwerk en glas uit en inbouwen.

33 likes

Wat een pracht gebaar!

Geen idee welk

Don, maar hij ziet er schitterend uit!

1 like

Klopt en ik begrijp niet dat niemand er 800 euro voor wil betalen :wink:

1 like

Prachtig uurwerk en mooie kleuren! Ook een nette redial trouwens.

Sommige wijzerplaten zijn zo naar de kloten dat het uurwerk gebruikt kan worden als onderdelen of dat je de ‘lak’ (om het in autotermen uit te drukken) gaat vernieuwen

1 like

Haha nee als je m zo ziet is het inderdaad onbegrijpelijk! Hoe groot is ie ongeveer? Misschien is dat het?

Volgens mij zit hij te trollen :roll_eyes::grin:

1 like

Super! Aanrader! :point_up_2:t2:

33 mm maar idd zit ik een beetje te plagen. Ik schat de waarde van deze op 10-300 euro oftewel wat de gek ervoor geeft…

4 likes

Haha ik en mijn onschuld ook… :nerd_face:

Ik bied een krat Hertog en 3 bussen Pringles!

3 likes

Het is je vergeven :wink:

Oeh daar maak je mijn niet blij mee, flesje wijn mag wel maar dan de Priorat DOCa L’Ermita 2017 Alvaro Palacios😘

1 like

:joy: snob!

Is dat niet dat spul dat Jumbo hooligans drinken?
:stuck_out_tongue:

1 like

Die drinken vast alles :laughing:

1 like

Horloge is vandaag gearriveerd. Ziet er heel goed uit, twijfel zelfs of ik het opnieuw laat verchromen (kan altijd nog). Chroom is het meest verweerd aan achterzijde wat je niet ziet, aan voorzijde zijn krasjes in het echt ook veel minder storend dan op close up foto.

22 likes

Ziet er prima uit zo, verchromen zou ik niet doen. Lichtgrijs bandje zou denk ik wel lekker staan.

2 likes

Heb er al een heel legertje bandjes bij gehouden, hoe lichter het bandje, hoe vrouwelijker het horloge wordt (wat mijn vriendin geen gek idee vindt want ook zij heeft er een oogje op :wink:)