ahhhh leuk! en? wat vond je er van?
Wij waren onder de indruk. De afwerking en kwaliteit is goed. De prijs is daar natuurlijk ook naar, maar ik vind het zeker de prijs waard.
Het horloge zit echt heerlijk om de pols. De pennen van de band voel je niet en de sluiting/band zijn van mooie kwaliteit.
Mijn voorkeur gaat uit naar de grijze wijzerplaat, maar groen is ook erg tof. De V2 wijzerplaat heeft een betere lume dan de V1. Blauw helaas nog niet kunnen bekijken.
Al met al echt een knap stukje werk en respect voor Thomas die dit project is aangegaan. Het ontwikkelen van een horloge kost veel tijd en geld, en dit is zeer goed gelukt.
ahhhh leuk! Dank nog even voor je reactie!
Leuk om te horen dat je ook zo lovend bent
Komende van jullie - qua review kan dat ene zinnetje wel tellen.
Ziet er inderdaad heel erg netjes uit. Ware het niet voor de naam en de prijs… Hmhm
Een objectieve mening is veel waard, zeker voor een project als dit.
Leuk dat jullie er positief over zijn.
Dat groen is echt prachtig zeg!
De eerste exemplaren zijn uitgeleverd heb ik uit betrouwbare bronnen.
Kom maar op met die foto’s!
Wij hebben van Thomas vernomen dat ze onderweg zijn. We kijken er erg naar uit om het horloge in ons atelier te kunnen presenteren.
Ziet er heel mooi uit.
Heel gaaf, proficiat!
Erg tof horloge!
Ik heb deze net bij @Tempusuurwerktechniek mogen passen en was heel erg onder de indruk. Enorm mooi gemaakt en vooral heel erg goed in verhouding met een fantastische afwerking.
Alle twijfels die je zou kunnen hebben op basis van de foto’s (en die de vele ‘stuurlui aan wal’ met graagte spuien) vallen weg als je hem om de pols hebt.
Superknap resultaat van de oprichter, die de ballen had om het risico te nemen om het te doen en het ook gewoon waarmaakt.
Nogmaals chapeau!
Voor wie de nieuwsbrief krijgt is dit al bekend. Thomas is bezig met een duiker. Eerste renders:
Leuk dat hij met een tweede model bezig is. Ik vind de opzet erg tof.
Ik zie nog niet helemaal wat dit model bijzonder gaat maken.
De divermarkt zit best op slot.
Gaat een dunne jongen worden (voor een 200m duiker). Iig platter dan 10,4 mm. Dat in combinatie met de grainy, no date dial gaat interessant worden.
Wat ik vooral grappig vond, is dat ie weer een custom font laat ontwerpen voor de bezel, waarbij hij specifiek vermeld dat het gaat om een closed 6 en 9… maar die staan niet eens op de bezel
Die snapte ik ook niet
Apart verhaal he.
Maar toch leuk dat ie z’n merk doortrekt.
De eerste wilde ik in het begin heel graag hebben, maar achteraf denk ik dat ik hem snel zou flipperen, dus niet op ingeschreven.