Thanx! Viva Pronto
Vroeg voor sinterklaas, maar super representatief voor hoe gaaf verzamelen ook kan zijn. Gefeliciteerd Pieter
Wat een schitterend horloge. En wat een mooie kleuren ook. Heel veel plezier ermee!
Dank je!
Dat gaat lukken
Ik heb een polshorloge gevonden bij opruimen van Schoonvader’s huis. Pronto-Verdal Shock resistant. Op de achterkant 3100 (zie foto’s) Iemand die me wat meer info kan geven over dit exemplaar ? Werkt nog perfect. Ik zie nergens exemplaren met romeinse cijfers.
Leuk horloge hoor. Als ie emotionele waarde heeft, dan een keer een service laten geven.
Heb je dit topic gelezen, mn dit berichtje:
Inmiddels zijn we weer wat jaren verder en zal de prijs waarschijnlijk ietsje hoger liggen, maar niet veel. Het is een leuk en charmant merk.
Zijn er nog modellen van dit merk met romeinse cijfers ?
Prachtig!!
Is iemand dit model al eens tegengekomen? - is een pulsometer: Pronto Verdal Médical
Net gekocht (als restauratieprojectje), zal betere foto’s maken als ie toekomt
Of eventueel idem model van een ander merk, dacht niet dat Pronto eigen kalibers had
Qua bouw lijkt me dit een variatie op een ETA 1080 oid?
Ben benieuwd hoe hij werkt!
Ja, ben ook benieuwd wat hier inzit en of de onderste pusher een reset is
Heel gaaf en zeldzaam, ik heb ze wel es gezien. Kan me helaas niet meer herinneren hoe en wat. Soort chronostop idee. (Hebbes, zie hier onder)
Niet alle plaatjes werken meer, maar genoeg om verder te zoeken.
Merci voor de tip. Op Eta 1168 heb ik al wat meer hits.
dit geeft alvast moed
maar de verdal zou lopen - ben benieuwd
Jammer, ligt een beetje stil hier Topic over Verdal dan maar weer eens omhoog met een paar Pronto oudjes…
goed idee
had de Medical al eens gepost onder wat dragen we vandaag toen ie toekwam
en dat viel dus reuze mee tov de foto’s van de verkoper
verder nog niets aan gedaan
Bijzonder exemplaar lijkt me