Vergane glorie...

Sjezus zeg…als twee druppels water. :open_mouth:

Ach een mening is net als een kont, iedereen heeft er eentje… wat iemand van het merk Omega vind is net zo interessant als wat iemand van het merk Maggi vind… niet dus.

1 like

Ah joh.

Wat is nou de synopsis van het verhaal?

• Breitling is protserige kamperrommel.
  • Omega is een has-been.
  • Rolex is de koning.

2 likes

Ik zat eerlijk gezegd meer te peinzen wat je allemaal met die Presley kan uitspoken na 4 GinTonics… :sunglasses:

Verder:

Rolex! :sunglasses:

1 like

Toe es ee’m. Die gast is minder dan de helft van jouw leeftijd. :joy:.

3 likes

:expressionless:

Hij lult uren aan een stuk en schrijft lappen tekst. En nog vind jij het ongefundeerd?

2 likes

-eerste horloge met een 360 graden draaiende rotor
-eerste horloge met dag en datum aanduiding
-eerste horloge met automatische dagaanduiding
-Rolex heeft het duikhorloge zo beroemd gemaakt als het nu is
-eerste horloge met waterdichte kast
-eerste horloge met aparte GMT wijzer
-eerste horloge met keramische bezel
-Rolex horloges zijn vaak gedragen door invloedrijke personen: Pablo Picasso, Fidel Castro, Winston Churchill, Barack Obama, Steve McQueen, Martin Luther King, Che Guavara, Dwight D. Eisenhower, Ronald Reagan, Paul Newman, Sean Connery

Dit alles zou ik toch niet “weinig historie” willen noemen.

5 likes

Ehm.

Nooit van gehoord. Is dat die vent van de zwaartekracht?

5 likes

Nee dat is die vent die de microscoop heeft uitgevonden😆

1 like

Het lijkt er op dat de beste dag om een vintage omega te scoren vandaag is :thinking:. Als het toch vergane glorie is. 50% korting Jasper (@AmsterdamVintageWatches)

:+1::+1:

6 likes

Wishful thinking zeker. :wink:
Haha jullie luisteren/lezen niet goed. Jasper vindt juist vintage Omega cool maar de moderne niet meer (behalve de Speedy maar niet de limiteds). Vandaar vergane glorie. Ik herhaal alleen. hè :wink:

3 likes

En een Pie-Pan Connie he!

Instagram. De moderne Elle. Één grote reclamezuil met hier en daar een verdwaald human interest verhaal om betrokkenheid te veinzen.

4 likes

Heb je het onderzocht of kom je hier enkel een oneliner posten?

Rolex SA (ja, SA) is fully owned door The Hans Wildorf charitable foundation. Dochters van dergelijke charitable foundations kunnen, als de moeder aan bepaalde vereisten voldoet ivm doneren stuk winst aan goede doelen en dergelijke meer, statuut ‘tax exempt’ krijgen. Dan betalen die dus geen income taxes. Dit omdat die dochter veronderstelt wordt op die manier de activiteiten van het moederfonds te financieren.

1 like

Als je al deze drie merken in de kist hebt?
Dan is het een evenwicht verhaal?

Ik zelf plaats merken niet in een hoek.
Elk merk heeft wel wat moois.
Om die reden ben ik ook niet merk of merk populair gericht .
Mooi is mooi en wat mij echt verliefd kan maken dat wil ik hebben ongeacht het merk,label of historie wat eraan doet kleven.

3 likes

Ik zie je al zitten in de plastic tuinstoel voor de deur van je driedubbel geschakelde caravans in compleet verval. De enige echte has-been kamperkoning.

3 likes

Zo zout heb ik het nog nooit gegeten…

3 likes

Je bent bekend met de definitie “vergane glorie”? Dus de vintage modellen bezitten wel de glory en die kan je nog steeds aanschouwen bij ons voor 0% korting :wink: Op alle moderne Omega’s in de winkel krijg jij van mij 50% korting, we hebben er alleen geen.

10 likes

:laughing::laughing::laughing::laughing::joy::joy::joy::joy::laughing::laughing::laughing::laughing:

Mij ook.
Maar gaat je verhaal over Omega dan niet ook op voor Rolex?

10 likes