Vergane glorie...

Orgineel uniek ook, een Sub

1 like

Druk aan het sparen😀

1 like

Ik heb vandaag een formidabele Heuer Camaro met valjoux 72 kunnen kopen aan een prijs waaraan dit volgens mij ten volle ‘Heuer gekte’ een paar jaar geleden niet was gelukt. Dus het heeft 2 kanten, ja :slight_smile:

5 likes

Die heb ik zien passeren. Zeer mooi inderdaad. Proficiat

2 likes

Hier een Omega lover. Ik heb er drie.
En ik heb een goede smaak. Dus dat zegt wel het een en ander.

7 likes

Weet je, Jasper zou eigenlijk gewoon moeten weten dat zijn statements en overduidelijke Rolex fanboyisme wel eens Omega en andere liefhebbers tegen de borst zou kunnen stoten. Om daarna wel een Speedy of Constellation in zijn vitrine te zetten voor te veel geld.

Beetje hypocriet allemaal. Ofwel moet je maar een Rolex Only handelaar gaan worden. Ofwel blijf je neutraal en objectief.

4 likes

image

1 like

Amsterdam Vintage Rolex

1 like

Voor wat betreft Zenith refereert @AmsterdamVintageWatches aan een periode die Zenith godzijdank heeft afgesloten, maar misschien wist Jasper dat nog niet. Hoe dan ook mogen ze voor dit soort gedrochten nog wel even op het strafbankje zitten.

Panerai blijft fantastisch! Vergelijk het met Ferrari in de Formule 1. Het is geweldig, maar het klopt nooit 100%. Eigenlijk is dat missende procentje een onmisbare niet weg te denken feature op een PAM. En dan rolex,… Dat is in de basis natuurlijk een paupermerk :smiling_imp:.

4 likes

Naar mijn weten verkoop AVW ook geen moderne Omega’s

2 likes

Bedoel je dat de Omega-markt een snufje dopamine nodig heeft? :face_with_monocle:

1 like

Ik snap wat je wil zeggen, maar ook op vintage vlak steekt ie de ‘Rolex is het beste merk’ vibe nooit ver weg.

Easy fix om dat niet meer te doen. Inkoop én verkoopmarkt een stukkie groter.
Commercieel zijn heet zoiets.

1 like

Mooi stuk Hans.
Niks vergane glorie. Omega is mijns inziens juist een merk dat klasse blijft uitstralen en de tand des tijds prima overleeft.
Je hebt een collectie om apetrots op te zijn!

2 likes

Nou, commercieel is hij wel hoor. Héél commercieel zelfs.
Hier zit gewoon niet zijn doelgroep, uitzonderingen daargelaten. Hij kent zijn doelgroep heel goed en weet deze ook heel goed aan te spreken. Dat de meesten hier daar niet zo voor in zijn zal hem aan zijn spreekwoordelijke reet roesten.

7 likes

Nee, ik schat hiermee dat merken geouwe… op waarde. Het gaat maar door.

1 like

HF is behoorlijk afgevuld met RollieBollie’s, of het zijn er maar een paar die zichzelf nogal luidruchtig manifesteren, kan ook :rofl:

2 likes

Eens, ik vind dat specifieke kanaal zelfs een beetje vergane glorie lijken… Het spontane ontspannen bereikbare kanaal heeft nu iets snobistisch. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik echter nog nooit een gesprek heb gevoerd met de beste man dus wellicht zit ik er naast.

3 likes

Lol, wat kan het mensen schelen wat @AmsterdamVintageWatches van Omega vind, of Rolex. Iedereen koopt hier toch de horloges omdat je ze zelf tof vind, jasper zijn mening doet toch niks af aan het feit wat jezelf van Omega vind.

9 likes

Zij dit net in de Quote 500 staan of daar hadden willen staan :joy:

1 like

Amsterdam Vintage Watch toen ik dat hoorde schrok ik ook. :-1:t2:

1 like