Ha…Damasko dus.
Uiteindelijk wil tóch iedereen een Rolex!
Ja, vooral als je je biertje niet binnen een half uurtje na opening op hebt…
Behalve ik dan, kennelijk…
Diens marketing kan ik goed hebben. Geen gelul. Hard staal en brute pakkingen. Hopsakee.
Nee, uiteindelijk wil iedereen een Grand Seiko. Dat weet jij ook, Henk.
Daar ‘kraant geen haai naar…’
Wel weer grappige discussie om te lezen … persoonlijk vind ik de aqua terra erg mooi … en ik moet zeggen dat ik die keramieken omega @ThaPapper ook een erg geslaagde uitvoering vind, maar de rest doet me niet zoveel … in die zin is datgene wat rolex bewerkstelligt heeft erg knap om modellen die al jaren bestaan en in nagenoeg dezelfde kleurstellingen als tig jaren geleden als warme broodjes over de toonbank doen laten verdwijnen … gooi het op marketing, gooi het op kunstmatige schaarste creeeren, maar knap blijft het wel
Bijzonder om te lezen dat een hoop mensen zich druk maken om iemand zijn mening omtrent Omega maar niemand over die zelfde mening aangaande Breguet.
Kunnen we hieruit concluderen dat zijn mening over vergane glorie van het oudste polshorlogemerk ter wereld dus een juiste constatering is?
Los van de andere merken die genoemd worden natuurlijk.
Ach, Rolex, heeft weinig historie en zijn begonnen als plakmerk.
Zelfs de kasten werden niet zelf gemaakt en er werden nog lang uurwerken ingekocht.
Ze hebben wel een grote inhaal slag gemaakt en hebben een marketing
waar je U tegen zegt.
Het merk an sich spreekt mij desondanks totaal niet aan.
Dan vind ik bijvoorbeeld de Franse school veel interessanter.
En dat is pas echt vergane glorie
Och, ik ben het ook niet altijd eens met AVW, maar in kijk met plezier hun video’s.
Moesten we allemaal dezelfde smaak en mening hebben zou het forum maar een saaie boel worden.
Dank je wel Sander
Oplage 1.000.000 stuks per jaar.
Stuk voor stuk een uniek exemplaar.
Echt goed gedaan. Super knappe marketing !
Ik denk dat hier op het forum gewoon veel Omegaliefhebbers zijn en weinig Breguetliefhebbers. Daardoor maken maar weinigen zich druk overeen negatief geluid over Breguet.
Leuk geschreven Hans.Zelf vind ik Omega verre weg van vergane glorie.
Schitterende collectie Omega’s. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat genieten is.
Eindelijk eens een Omega topic! Nice!
Heb er hier 2 klaar liggen voor het blauwe gedeelte
Dank je wel Chris, dat klopt natuurlijk, ik bedoelde met die regel over “discussiëren over feiten” en uitkomst van onderzoeken eigenlijk de betekenis van het filmpje te ontdekken. Het verhaal zoals het werd gebracht in het filmpje klinkt zo logisch, dat het lijkt of het over feiten gaat, maar het is natuurlijk een mening.