Wat mij betreft maakt Omega, buiten de Speedmaster, echt alleen nog maar lelijke en oninteressante horloges. Geldt ook voor Universal Geneve en Longines (helaas)
Mijn likes zijn op, dus doe ik ik het maar even zo: Er is geen enkel twijfel bij mij dat Jasper zijn filmpjes goed onderbouwd, anders zou ik er niet zo vaak naar kijken. Zelf zit ik wat betreft mân horlogehobby nog in de fase van ontdekken, daarbij heb ik hulp van een goede vriend van mij, die zelf vele jaren horloger was met een prachtige winkel. Door hem bekijk ik mân horlogeliefhebberij soms ook eens van een andere kant, zoals bijvoorbeeld: "kijk eens naar wat anders dan Omega, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten"
.
Volgens mij ben je een hele mooie Omega only collectie aan het opbouwen.
Vergane glorie is subjectief. Mooie term ook, ik hou dâr van!
Dank je wel, ik ben ook heel blij met mân vier Omegaâs!
Ik vraag me altijd af waar de merkentrouw bij sommigen precies vandaan komt?
Herinneringen van vroeger, de zekerheid van weten wat je krijgt, idolaat van een film/historische gebeurtenis/bekend persoon, �
Persoonlijk heb ik er juist een doel van gemaakt om van geen enkel merk meer dan één horloge te hebben. Uitzondering op de regel zijn op dit moment twee Seikoâs. Vind de variatie wel fijn.
Kijk, dat is sowieso een goede benadering om mee te beginnen 
Omega vergane glorie? Precies de reden waarom ik geen horloge relateerde filmpjes meer bekijk⊠Ik zie teveel pure onzin!
Wij groeten u
Grappig filmpje van Jasper. Kijk er altijd met plezier naar. Net zoals ik de reacties op het forum graag lees. Jasper heeft natuurlijk een duidelijke voorliefde voor rolex. Wat prima is. Maar hij geeft ook aan dat iets vergane glorie is vanuit verzamelaars oogpunt. Denk dus dat dit ook een handelaarsoogpunt is.
Door het enthousiasme van een van mân vrienden die o.a. twee Speedmasters heeft, ben ik me gaan interesseren in horloges en in Omega in het bijzonder.
Dat James Bond al vele jaren een Omega draagt is een leuke bijkomstigheid (ik kijk graag naar James Bond films), maar speelt geen rol. De maanlandingen vind ik ook machtig, maar heeft ook geen rol gespeeld bij mijn keuze, ik heb nog steeds geen Speedmasterđ.
Al ben ik aan het sparen, toch leg ik het doel nog niet helemaal vast.
Misschien wordt het wel vintage, maar dan wel een mooi gaaf horloge.
Nog steeds geen likes ter beschikking. Leuke lijst, ik ben gek op statistieken!
Statistieken zou ik het niet durven noemen, ben selectiever geweest met de quotes dan NicolĂĄs Maduro met het tellen van stemmen.

Haha, maar het geeft wel een leuk overzicht van de voorkeurenđ.
Gegarandeerd succes zo een filmpje. Bergen comments op YouTube en je bedrijf nog wat extra views 

Ondanks dat ik toch al weer een flinke tijd een onepiece collection heb (Ja, inderdaadâŠdat horloge
) is Omega toch wel het merk dat mij misschien wel het meeste plezier heeft gebrachtâŠ
Ik dacht dat je geen nieuwe Omega mocht kopen van Jasper, en nou doe je het toch !!! 
Haha zoals verwacht heeft het noemen van Omega in ieder geval voor de nodige opschudding gezorgd. Nogmaals, donât get me wrong; ik hou van Omega! Er zijn waslijsten aan vintage modellen die ik geweldig vind. Maar met de recente horloges heb ik echt helemaal niets op de reguliere Speedy pro na. En letâs face it, zonder de Speedmaster had Omega het op zân minst heel zwaar gehad om overeind te blijven. Dus ik begrijp wel dat dit al sinds jaar en dag uitgemolken wordt, maar om nou de zoveelste limited edition te kopen om dit te vieren is voor mij onbegrijpelijk. Gelukkig heeft Omega een geweldige social media campagne opgezet waarbij ze allemaal influencers gratis Omegaâs hebben gegeven om het weer hip te maken
Daniel Wellington is that you?
Vreemd om je handtekening te zetten met een dikke viltstift.
Ik heb je filmpje bekeken en kan me grotendeels wel vinden in je analyse. Wat heel jammer is, is dat de markt steeds mee âeenheidsworstâ wordt door het minder interessant worden van veel merken.
Ik was laatst op een mooie zaterdag in Amsterdam, en op straat zie je echt op elke straathoek 6 Jan Doedels met een Rolex. Daar ben ik dus inmiddels een beetje klaar mee. Ook een soort vergane glorie.
Mijn schuld.