Verjaardagshorloge 🎉

Van harte!
En een prachtig horloge!

Maar de grote vraag is nu:
Wat kreeg je voor je 18e verjaardag?

1 like

Allereerst van harte gefeliciteerd!

Mijn verjaardagscadeau van dit jaar heb ik hier al gedeeld

1 like

Deze, niet gekocht maar gekregen
overigens bijna 20 jaar geleden.

5 likes

Gekregen op m’n 50ste verjaardag :blush:

6 likes

Draag je hem veel? Heel mooi! Ik heb sinds kort de Unomatic met de lume-dial. Ik denk dat het een horloge wordt dat ik veel ga dragen. Maar een tof kado!
Ik denk dat ik de Lunascope maar moet vragen voor mijn 50e🙂

1 like

Van harte gefeliciteerd! Mooi hoor.
Deze Yema alvast voor mijn 50e verjaardag gekocht later deze maand. Erg blij mee

4 likes

Ik denk dat ik 14 was, ruim 30 jaar geleden, toen m’n digitale quartz het begaf en ik een Pontiac kocht. Ik heb hem helaas niet meer, dus even een plaatje gezocht waar ie wat op lijkt. De mijne had echter een erg mooie egale sunburst dial en geen dubbele indices.

Oh, btw, gefeliciteerd! :champagne:

Voor mijn 50e verjaardag. Nog steeds erg blij mee

5 likes

Ik heb ooit voor mijn 18de verjaardag een Guess horloges gekregen waar ik de exacte referentie niet van weet. Ondanks dat ie vrijwel geen draagtijd meer krijgt gaat ie nooit weg!

Hoop vijftigers hier.
Deze dus ook voor mijn 50e verjaardag.

2 likes

Euhmm, met 27 horloges in de collectie toch nog een 2 a 3 dagen per maand :sweat_smile:

Wel vaak met vakantie trouwens.

Voor m’n 30e verjaardag


Dit jaar, @65, m’n eerste mechanische columnwheel chronograaf.
Sindsdien al een heleboel mee meegemaakt,
check out

voor de dirty details.
Maar het is een blijvertje …

1 like

Dit jaar voor mijn verjaardag van vrouwlief :blush:

4 likes

Dankuwel! Van krijgen zal er niet veel in huis komen :stuck_out_tongue: . Elk horloge in de collectie zelf gekocht. Maar zo vind ik het ook wel het leukste. Nu zijn ze ook effectief van mij en niemand zal me ooit kunnen zeggen dat ik ze ‘moet’ verkopen bijvoorbeeld :smiley: . Ik had altijd gezegd dat ik mijn 16e en 18e verjaardag een ‘speciaal’ horloge wou kopen. De ene ging een chrono zijn, de andere een vintage Omega. Voor mn 16e is het dus de chrono geworden, volgend jaar met mijn 18e verjaardag zal er dus (hopelijk) een vintage Omega komen (tenzij er tegen die tijd interesse komt in een ander merk)! Ofja, de bedoeling was dat dat mijn eerste Omega ging worden, maar dit afgelopen jaar heb ik er al 3 toegevoegd aan de collectie :grin: . Ik kon ze niet laten passeren. Achja, zal dus een Omega speciaal voor mijn verjaardag worden!

Haha bedankt! Als ik naar leeftijdgenoten kijk, draag ik liever de vintage horloges van mijn collectie momenteel dan een smartwatch of replica van de gerenommeerde merken… :stuck_out_tongue: Merci!

1 like

(Nog) Gefeliciteerd met je verjaardag! Prachtig horloge. :ok_hand:

Deze deed ik mezelf cadeau voor mijn 50e:

5 likes

Cool! Ik heb al 11 maanden een Sub klaarliggen voor m’n 40e verjaardag over 3 weken.
Ik draag m wel al stiekem trouwens :grinning: :smiley:

2 likes

Gekregen voor m’n 53ste verjaardag :grin::heart_eyes:

3 likes

Het gaat mij tot dusver goed af. Moet je wel eerlijk bekennen dat ik in de tussentijd nog twee aankopen heb gedaan om het vol te houden😂

2 likes