Omega en de Seiko Skx009 houd ik, dat heb ik besloten inmiddels.
De Skx007 ga ik wegdoen ( Ik kan niet geloven dat ik dit typ … ).
De Steinhart OVM 1.0 houd ik op zeker. Geen discussie.
De Seiko Sumo houd ik. Voorlopig.
De Seiko Shogun houd ik op zeker.
De Oriënt Constellation Gmt, de Oriënt Retrograde en de Oriënt Mako USA2016 ( Die heb ik nog maar net. Door een collega uit de States laten meenemen afgelopen augustus … ).
De Oriënt Mako XL houd ik, want dat was mijn 1e mechanische automatische horloge. Doe ik nooit weg.
De Seiko Zimbe houd ik. Voorlopig.
De Seiko Sdgm001 en de Seiko Sar033 wil ik eigenlijk behouden. Beiden. Maar nu is er een liefhebber voor de Sdgm001. Punt is alleen, ik heb ze uit Japan laten overkomen en dus ook nog 21% extra moeten betalen. Bovendien heeft de Sarb033 een heel mooie lederen band.
De quartz MWC en de quartz Krug Baumen mogen weg. Voor een weggeef prijsje. De Krug heeft een heel mooie Hirsch lederen band, is duurder dan het klokje…
De Steinhart OVM 2.0 mag weg. Maar daar baal ik van want ik vind 'm bijna net zo mooi als de OVM 1.0 en draagt prachtig.
De Belmoto Tourer… twijfel ik nog over. Heb ik uit Nieuw Zeeland laten overkomen. Dus prijzig geweest. Bovendien mooi horloge.
Maar ik moet ergens beginnen.
Man, ik heb hartstikke mijn best gedaan om die klokjes te kopen en kan er bijna geen afscheid van nemen.
Het is echter uit de klauwen gelopen.
Behalve de Seamaster zou ik alles verkopen. Met de verworven fondsen zou ik ėėn of twee mooie andere klokjes weer terugkopen. Ik zat zelf eerst op 10+ horloges en heb dezelfde exercitie uitgevoerd. Inmiddels zit ik een verzameling van 4 stuks…
Omega Speedmaster, Hamilton Jazzmaster Italia (maar staat hier te koop), Oris Artelier chrono en onderweg is een Omega Seamaster Aqua Terra. Later dit jaar verwacht ik nog de Aevig Balaur HFLE…