Verzameling uitdunnen

Voor mij simpel… Deze houden:

• SDGM001
  • SKX009
  • Shogun
  • De Omega

De rest weg doen en van de opbrengst wat moois halen en hier showen :slight_smile: ! Eventueel als je van plan bent een nieuwe Omega te halen zou je je bestaande ook nog weg kunnen doen.

1 like

Opruimen die handel! Omega houden en de rest eruit, inclusief de Steinhart. En dan op het gemak iets moois uitzoeken.
En mocht er in de verkochte boedel een horloge zitten dat je nog een keer terug wilt hebben koop je dat exemplaar toch?

2 likes

Ik lees met je lijst en zo schiet het inderdaad niet heel erg op. Ik begrijp dat het moeilijk is hoor :smile:

Ik zou de Omega, De SKX en een dresser houden. De rest weg doen en dan kijken hoeveel je bij elkaar hebt gespaard. Kan je dan een nieuw topic openen en helpen wij je met je keuze​:+1:t2::joy:

1 like

De Omega gaat never ever EVER weg. Ook niet voor een andere Omega.
De Steinhart OVM 1.0 ook niet, trouwens.

:joy::joy:

Is die zo uniek dan? Gewoon weg met dat ding, over zes jaar kun je um nog steeds terugkopen.

1 like

Hee Louistje.

Hoe ziet jouw collectie eruit?

Ik vind 'm prachtig .

Zou best kunnen. Interesseert mij niet. Ik houd de OVM 1.0

Hoe ziet jouw collectie eruit eigenlijk?
[/quote]

Keuzes gemaakt!

Tja,Louis is nou eenmaal van de Seiko, zoek zijn topics er maar op na.:sunglasses:

2 likes

Okeee.

N.a.v. jouw reacties had ik een ietwat andere collectie verwacht.

Nu zal ik mijn Steinhart OVM 1.0 helemaal 100% behouden :grinning:

1 like

hij roept hier wel dat alle seiko’s er uit moeten! :joy:

1 like

Want?

Tja… hij heeft een behoorlijke mening over horloges… ik dacht echt dat hij een wat meer higher-end collectie had. Eerlijk gezegd.

Om dat te begrijpen vergt nogal wat naleeswerk in de geschiedenis van dit forum, :wink:

1 like

Als ik zo links en rechts jouw mening las, over horloges/collecties in verschillende topics, destilleerde ik daar uit dat je een wat hoger segment collectie bezat.

Tja… leg uit zou ik zeggen.

ik zit hier nog pas betrekkelijk korte tijd.

Ga ik echt niet doen, gewoon de zoekfunctie gebruiken en veel lezen.:wink:

Nogmaals, ik heb keuzes gemaakt. Niet gehamsterd en blij met wat ik nu heb.

1 like

Zit er geen Seiko in mijn collectie die jij wil overnemen :grin: