Haha vind je het gek😂
Het zij je vergeven…
zet deze er ook maar bij, hoogwaardige print op 300 grams papier, handgeschept, getekend en genummerd , ingelijst in aluminium zwart kader achter glas
buiten maat L 55 H 50 cm nr 3/10
we gaan door, nog een seiko hier, op HF gekocht maar loopt te snel, is naar de Uppermaster @Plees geweest en hij zegt dikke service nodig, hij heeft het terug gestuurd maar is nog hangens bij postNL, ik verwacht ze een dezer dagen, mag op veiling, geen verzendkosten , neem ik voor mijn rekening net zoals de schilderijen en print. Laat maar komen, wel onder voorbehoud dat de seiko hier ooit aan komt want er is vertraging bij verzending in het spel bij PostNL, ( maar ja, kan gebeuren )
Ik doneer deze. Aantal keren gedragen na aanschaf. Hij loopt opvallend netjes op tijd!
Bieden vanaf 70 euro. Lukt dat niet, dan houd ik het horloge en doneer de 70 euro.
Verzendkosten (aangetekend) neem ik voor mijn rekening.
Specs:
Merk en model: Nobreza Seabold
Diameter:36/37 mm
Leeftijd: jaren zeventig
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2023
Factuur en/of certificaat: nope
Originele doos en/of eventuele accessoires: nope
Verzendkosten of afgehaald: wat je wilt
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette staat. Prachtige wijzerplaat. Kast lijkt staal, erg netjes. Bezel draait los. Geen servicehistorie bekend
Soort uurwerk en kaliber: handwinder
Vraagprijs: 70
Heel goed advies.
Het is toch niet te geloven!
Rode Kruis dan maar.
apart bedoel je zonder kader? ja dat kan , nr 4 dan word het ook mogelijk 20 euro verzenden inbegrepen voor goede doel
Dan overbied ik de aanbieder. 80 euro. .
Het was mij niet duidelijk of je deze los verkoopt en of deze ingelijst is.
Want dan heb ik wel interesse als de maat juist is? Wat is de maat?
Zou het niet te hoog nemen. Het is een politiek spel die nu ook meteen word gespeeld. Haluk levent is echt iemand die alles in zijn macht. Sterker nog, hij heeft dit team opgezet omdat de overheid niks doet.
Maar giro555/rode kruis zijn de instanties die wij hier hebben en prima veilig onze donaties heen kunnen sturen!
Als je daarin consequent bent zou je dus ook kunnen beweren dat de aardbeving helemaal niet heeft plaatsgevonden. Want dat hebben we ook van de televisie en zo. Toch? Of ben je zelf ter plekke wezen kijken?
Kortom: klets niet zo raar joh. En al helemaal niet in dit topic. Het geeft geen pas. Enfin, ik gebruik wel gewoon giro 555. En ik raad de rest aan dat ook te doen.
Mooi initiatief weer van ons forum!
Ik heb al wat naar 555 overgemaakt maar wil ook wel iets bijdragen aan dit HF initiatief.
Omega 28.10 RA PC 17 jewels
cal. 342 “bumper” automatic
serienr.: 128532223
case: F6266 - 0183069
bouwjaar: 1951
Laat me ff weten aan wie ik het horloge kan zenden, hopelijk brengt hij een leuk bedrag op
Ik bied 25 euro op iets waar nog niet op geboden is.
Ik denk hier in het topic als ik zo eens naar boven scrol…
De forumbaas mag er wel weer even doorheen met de bezem
Misschien kan daar hier een apart topic voor geopend worden, waar alleen met biedingen gereageerd kan worden (kavels nummeren)?