Vintage Citizen Only

10 likes

9 likes

Met Japanse Samurai stem alarm :sweat_smile:

13 likes

7 likes

Een van mijn Crystrons, haast ongemerkt wordt het een Citizen sub-collectietje :sunglasses:

8 likes

8 likes

X Post

9 likes

Dan ik ook maar een crosspost.

10 likes

Ook een fraaie zeg :star_struck:

1 like

6 likes

Een rikketik aanwinst

11 likes

12 likes

12 likes

De 4330 moonphase in nos conditie. Nog even tijd vinden en wellicht gaat ie in het blauwe rubriek komen te staan =)

8 likes

In een youtube video had een Brit het de hele tijd over Krijstron, in mijn hoofd is Crystron gebaseerd op Crystal en Tron en daarom dus Kristron. Hoe spreken jullie het uit in je hoofd?

1 like

Kristron, definitely

1 like

Met moeite te vinden deze Citizen Super Ace horloges. Zelf ga ik voorzichtig om met de Super Ace die ikzelf heb, niet voor alle dag zal ik maar zeggen :sweat_smile:

1 like

Is er verschil tussen het uurwerk van de Citizen Diamond flake 31 Jewels en deze Chronometer?

Mooi klokje trouwens, een van de Citizens die nog op mijn verlanglijstje staan :sweat_smile:

1 like

Klopt, ik zoek eigenlijk nog een mooie wijzerplaat maar de Ace is wel te vinden maar de Super Ace niet.
Aangezien de kaste en alles nog wel heel mooi zijn van mijn Super Ace.

Echt een speciale omstandigheden horloge!!

1 like

deze heeft 22 jewels

dank, kwam hem toevallig tegen op ebay, ik had er vroeger al een zwak voor maar dacht dat het onbegonnen werk was daar achter te zoeken, dus kan je wel indenken hoe blij ik was met deze vondst :smiley:

1 like