Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Het is geen ‘koopje’, maar omdat hier een aantal verzamelaars/liefhebbers van de Aquastar modellen zijn… :point_down:

Vrij zeldzame Tissot Aquastar

5 likes

Voor EUR 1.200 een mooie Grand Seiko

4 likes

Mooi ding dit!

https://omegaforums.net/threads/zenith-chronometre.125444/

3 likes

Collectie horloge, Longines
Bieden
https://link.2dehands.be/m1653391795?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Ik weet niet of hij te vertrouwen is maar alle 3 zijn aanbiedingen hebben dezelfde ondergrond, zijn dus niet zomaar van internet afgeplukt.

Ik hoop hem hier op ons forum terug te zien op 2dehands is hij al weg :wink:

Geen idee in hoeverre dit een deal is, maar het is wel een ontzettend mooi horloge!

1 like

Heel mooi, maar flink aan de prijs.

1 like

Iemand die de gok wil wagen of dit ding het gewoon doet?

Tja en dan de bracelet er even bij zoeken…:thinking:

Ja dat is ook een van de uitdagingen; misschien past een 516 bracelet :innocent:

1 like

Ik geloof dat ik deze futuristische Tissot nog in het kneuzendoosje heb liggen :thinking:

1 like

Zo’n doosje heb ik ook :smile:

1 like

Hier in het LCD topic teruggevonden :innocent:
“Apart verhaal! Doet me een beetje aan mijn oude Tissot denken” :nerd_face:

"

2 likes

Ah, je hebt hem gevonden :+1: :sunglasses:

Band doet wel een beetje denken aan een 526 bracelet. Nu zijn die ook niet makkelijk te vinden dus daar schiet je weinig mee op. :sweat_smile:

Ik zie trouwens nu pas dat er bij die ebay aanbieding staat dat het alleen de kast is. Mijn Frans is niet zo geweldig zal ik maar zeggen :laughing: :laughing: :laughing:

1 like

Haha, had ik ook niet gezien - nou dan heb ik dus een behoorlijk luxe Tissot in de kneuzendoos :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Was destijds ook behoorlijk balen dat die het niet deed, ook natuurlijk nog andere Tissot modellen bijgekocht in de loop der jaren maar het licht bleef uit :confused:. Als die Franse kast verkocht is de mijne ook maar eens adverteren misschien :innocent:

1 like

Nee, is volgens mij een lege kast (knoppen en kroon ontbreken dan ook) :thinking:

Edit: het is al opgemerkt :+1:

2 likes

Ja inderdaad, les voor de volgende keer: ik moet beter kijken voordat ik hier een link plaats. :grimacing: :grimacing:

1 like

Never mind, je zal maar net dat glas of kast nodig hebben :+1:

2 likes

Erg mooi! Die Aquastar kende ik nog niet.

Die Zenith en Rodania zijn ook top… paar mooie horloges achter elkaar.:smiley:

1 like

Zo vaak zie je deze vroege UG buckle in staal niet.16mm

2 likes

Eerlijk gezegd nog nooit gezien. Welke tijdsperiode is dit?

1 like