Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

COLLECTIE_TROPENMUSEUM_Kris_met_schede_TMnr_A-1448

Ik denk de golf vorm.

2 likes

Aha, daar zit de verwarring. Ik doelde op de zigzag in de hand zelf, niet het uiteinde.

1 like

Onnavolgbaar!

Ja die misverstanden… :innocent:Vind zelf in elk geval zo’n maansikkel wijzer wel wat duidelijker dan pointer date vormen. Zeker op die hele luxe én vaak drukke triple dates met extra’s als maanfase etc.
Kortom…De oude Orisjes zijn vaak nog best betaalbaar, en ik vond bij de snelle Google resultaten de M&M ook een leuke en betaalbare optie

1 like

Misverstanden, misverstanden :wink:

Ook voor @Cas86
Foutje is gecorrigeerd naar €69.
Die €129 is niet meer te zien.

Leuk horloge, niet van mij hoor :slightly_smiling_face:

2 likes

Deze is wel heel gaaf, ik weet alleen niet of de wijzerplaat opnieuw opgemaakt is. Lijkt haast té mooi.

Ik denk van wel. Vooral die tekst boven de 6 (Rubis en Antimagnetic) ziet er niet origineel uit.

1 like

Ah, dat is zonde. Jammer dat er nauwelijks zulke platen origineel te vinden zijn.

Geen idee of deze klopt en of het een koopje is (er staat geen vraagprijs), maar wat een schitterende wijzerplaat heeft deze Eterna!

2 likes

Tissot ref. 40528
Mooi Lemania uurwerk
Originele band
Bezel niet best meer

Nu kopen prijs a 699 euro (+20euro)

3 likes

Post op Reddit is inmiddels verwijderd.

https://www.reddit.com/r/Watchexchange/comments/lw7zl9/wts_omega_2791_4_cal_266_560_serviced/ hij heeft hem opnieuw geplaatst zo te zien

1 like

De conditie van de wijzerplaat zou wel mooier mogen zijn. Wel een heel zeldzame variant.

Veiling van een nette Tissot ref. 40528
Mooi Lemania uurwerk.

7 likes

Supercool, die kleuren knallen als een malle

1 like

Ik word daar altijd heel hebberig van. Totdat ik het zijaanzicht zie en dan denk ik telkens weer dat dit niet voor mij is. :thinking:

1 like