Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Dat is jammer …hij was dan tóch eerlijk :pensive:

Funky jaren ‘70 op (volgens mij) originele band.
Zo te zien in nette staat.

Scherpe prijs van 79+10 euro.

4 likes

Dat is nog wel te repareren gelukkig. Zou ‘m er daar voor niet laten liggen mits het een nette prijs is.

Staat voor 1300 flappen op de baai ondertussen, weinig net aan die prijs imho :hear_no_evil:

Ah, okay. Dat wist ik niet, ik dacht dat dit juist weer erg lastig was ivm gebrek aan onderdelen en weinig horlogemakers die hier bekend mee zijn.

De zwarte is erg mooi. Beetje aan de prijs misschien, maar ik weet niet voor hoeveel deze NOS Oris normaal gaan. Dacht wel de moeite waard om te delen. Wel maar 34mm.

2 likes

Mooie Seiko 6106 met originele bracelet en recent onderhoud voor EUR 145.

2 likes

Mooie Zenith 143-6 Yugoslavian Airforce Chrono :heart_eyes:

2 likes

Voor dat geld verwacht ik een nettere plaat

Echt? Zie ze meestal rond de 4-4.5k voorbij komen, vaak met compleet zwarte lume.

Dit idee:

De lume van die eerste is opnieuw gedaan door iemand met weinig talent

1 like

Het mechaniek van de eerste ziet er ook niet schoon uit en zal zeker een onderhoudsbeurt goed kunnen gebruiken, bij de tweede is het veel schoner. Er wordt bij beiden overigens niets over onderhoudsbeurten vermeld.

Voor die €300,- “meer” zou ik de tweede kiezen. Originele lume, schoner uurwerk en een verkoper met 16k reviews uit München ipv sub 300 uit Servië.

Maar bijna 4k neerleggen hiervoor is toch niet aan mij besteed.

Niet helemaal, lume in minutenwijzer is niet origineel :wink:

1 like

Owja. Nu je het zegt. Nja die kan je er nog beter uithalen dan zo laten zitten😅. Ziet niet uit, zo’n knal witte minutenwijzer

1 like

:joy: misschien beide maar overslaan dan, goed dat ik geen horlogefondsen meer over had :joy:

1 like