Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Mooie Seiko 6106 met originele bracelet en recent onderhoud voor EUR 145.

2 likes

Mooie Zenith 143-6 Yugoslavian Airforce Chrono :heart_eyes:

2 likes

Voor dat geld verwacht ik een nettere plaat

Echt? Zie ze meestal rond de 4-4.5k voorbij komen, vaak met compleet zwarte lume.

Dit idee:

De lume van die eerste is opnieuw gedaan door iemand met weinig talent

2 likes

Het mechaniek van de eerste ziet er ook niet schoon uit en zal zeker een onderhoudsbeurt goed kunnen gebruiken, bij de tweede is het veel schoner. Er wordt bij beiden overigens niets over onderhoudsbeurten vermeld.

Voor die ā‚¬300,- ā€œmeerā€ zou ik de tweede kiezen. Originele lume, schoner uurwerk en een verkoper met 16k reviews uit MĆ¼nchen ipv sub 300 uit ServiĆ«.

Maar bijna 4k neerleggen hiervoor is toch niet aan mij besteed.

Niet helemaal, lume in minutenwijzer is niet origineel :wink:

1 like

Owja. Nu je het zegt. Nja die kan je er nog beter uithalen dan zo laten zittenšŸ˜…. Ziet niet uit, zoā€™n knal witte minutenwijzer

1 like

:joy: misschien beide maar overslaan dan, goed dat ik geen horlogefondsen meer over had :joy:

1 like

Kleine waarschuwing. Kwam vandaag deze tegen:

Vintage Omega op marktplaats.

Helaas lijkt het om oplichting te gaan. De fotos komen van een oude catawiki-veiling en de aanbieder reageert niet meer als je daar over begintā€¦

15 jaar lid 0 ervaring en verkoopt ineens sinds vandaag een boel. Dan hoef ik niet eens meer naar de advertentie te kijken :innocent:

1 like

Leuk ding

1 like

Deze voor de liefhebbers

2 likes

Als je een prachtig cadeau zoekt voor je lief :raised_hands:t2:

Mijn lief zou me voor gek verklaren en hem direct in de grijze bak gooien :joy:

Maar goed, zij geeft dan ook echt helemaal niets om horloges, laat staan vintageā€¦

3 likes

Idem :joy:
Maar dit is echt een ā€˜mooitjeā€™ imo :slight_smile:

De mannenversie had ik al de buy it now knop voor gedrukt.

2 likes

Jaren '70 Tissot Seastar chrono ref. 40522.
VJ 7734 uurwerk.
Dial en kast zijn netjes, echter is de bezel niet meer zo mooi als die van @Skyjack

Veiling van een Italiaanse verkoper:

3 likes

Voor de LCD liefhebbers staat er een Seiko Pulse op Marktplaats te koop.


Het is interessant, omdat die nog steeds origineel is, met originele band en gesp. Maar ik ben zelf niet zo van de LCDā€¦
1 like

Dit is mijn type horloge. Nice.

1 like