Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Als je een prachtig cadeau zoekt voor je lief :raised_hands:t2:

Mijn lief zou me voor gek verklaren en hem direct in de grijze bak gooien :joy:

Maar goed, zij geeft dan ook echt helemaal niets om horloges, laat staan vintage…

3 likes

Idem :joy:
Maar dit is echt een ‘mooitje’ imo :slight_smile:

De mannenversie had ik al de buy it now knop voor gedrukt.

2 likes

Jaren '70 Tissot Seastar chrono ref. 40522.
VJ 7734 uurwerk.
Dial en kast zijn netjes, echter is de bezel niet meer zo mooi als die van @Skyjack

Veiling van een Italiaanse verkoper:

3 likes

Voor de LCD liefhebbers staat er een Seiko Pulse op Marktplaats te koop.

Het is interessant, omdat die nog steeds origineel is, met originele band en gesp. Maar ik ben zelf niet zo van de LCD…
1 like

Dit is mijn type horloge. Nice.

1 like

Toevallig en best bijzonder… een ‘nos’ bezel voor deze referentie.

Mocht je interesse hebben in het horloge dan zou ik deze bezel zeker ook overwegen.

3 likes

Kreeg een melding van mn Ebay-app; geen snipe biedingen meer; dus €610,- voor deze leuke, maar zeker niet perfecte Seastar (Navigator).
Is dit een goede weergave van de marktprijs voor deze Tissot varianten?

1 like

Denk inderdaad redelijke prijs voor zo’n 7733 / 7734 Tissot. Je ziet ze ook nog wel voor wat minder gaan, uiteraard ook afhankelijk van de staat.
Volg deze dingen niet zo actief, die kastvorm trek ik echt niet :grimacing: :sweat_smile:

1 like

Ik denk dat 610 euro een nette prijs is. Op de bezel na is het een net geheel. Met name de dial is nog goed, vaker zie ik ze in mindere staat.

1 like
1 like

Qua prijs denk niet echt een koopje, maar de staat is wel zo dat ik hem toch maar ff post voor de accutron liefhebbers op het forum

1 like

Heel mooi, ja, maar de importkosten vanuit USA drijven de eindprijs wel flink op :neutral_face:

1 like

Yes indeed :slightly_frowning_face:

1 like

Vind deze echt geweldig

2 likes

@Climholland en ook aan de rest natuurlijk :slight_smile:

Rode PR516GL, zien we niet vaak.
Wel duurder dan ‘gemiddeld’.

image

1 like