Vintage iconen

Maar welke is nu de mooiste? (Gelukkig hoef ik niet meer te kiezen)

9 likes

Speedy, geen twijfel over mogelijk.

De sub vind ik persoonlijk wel mooi maar niks aparts… Misschien komt dat omdat ik hem nog nooit in mijn handen heb gehad, misschien dat ik dan ineens de beauty ervan inzie…
Hoewel ik ook nog nooit een speedy heb vast gehad.

Maar in mijn ogen dus, de speedy.

2 likes

Puur op uiterlijk gekozen zou ik ook naar de Speedmaster neigen

Ik heb beide klokken ook gehad en ik prefereer de Sub. De speedy vind ik op mijn pols niet zo mooi dragen.

Ik ben niet zo’n fan van duikers vanwege de naar verhouding (te) grote bezel; de speedy dus voor mij. :sunglasses:

Zeker de Speedmaster :wink:

Sub!

Ik vind dat de twee mooiste ontwerpen aller tijden, dus kiezen is nogal lastig :stuck_out_tongue:
Toch de Sub voor mij, al doet t pijn aan mn speedy hart om dat te zeggen.

1 like

Beide erg mooi, maar als ik moet kiezen kies ik voor de Sub!

16800 natuurlijk!

Groeten, Tom.

Speedy, sowieso. Niks mis met een Submariner, met het enige horloge dat een match is voor een Speedy, is een IWC Ingenieur :wink:

De één is er, de ander komt er… vlug.

Geweldig setje, klaar voor de rest van je leven zo te zien. :wink:

Heb in het verleden een 14060 en Speedy tegelijk gehad, moet toch zeggen; Speedy!!! Is dan ook een van de weinige horloge’s die ik tot 3 keer toe heb teruggekocht. :thumbsup:

Speedy is de mooiste vind ik, maar een mooie Sub zou ik niet afslaan. Persoonlijk dan liever een SND, 14060 of liever nog 5513

Voor mij is het de Speedy, vind ik toch net wat meer speciaal dan de Sub

Sub!

Maar een speedy komt er ook nog eens bij mij

Ze hebben iets van mekaar weg, maar zijn ook zo totaal anders! Kiezen vond ik daarom ook zo moeilijk, nu hoef ik dat gelukkig ook niet meer.
Is gewoon echt niet te doen :grin:

Grappig om te zien dat er veel liefde is voor beide modellen tegelijk. Het zijn natuurlijk ook niet voor niets ontwerpen die de tand des tijds hebben doorstaan. Voor mij wint de Speedy nog, maar de Sub begint wel steeds meer onder mijn huid te kruipen…

Vind de sub vele malen mooier, heb het ontwerp van de Speedmaster nooit erg gewaardeerd.

speedy is mooier maar de sub zit lekkerder.