1 van mijn favoriete tools. Cannon pinions gaan er soepel af. Die van mij is niet voor wijzers, of, eigenlijk nooit geprobeerd of dat werkt.
Ja, die zijn soms wel miserie om los te krijgen misschien toch ook eens op de lijst zetten.
Hoe weet je trouwens of zo’n tool wel of niet de “goeie” grootte heeft? Beetje duur om het met trial & error te doen
Van de Bergeon staat dit op Flume:
Als die eerste lijn de “diktes” is, dan ziet dat er inderdaad wel vrij groot uit. Maar dat vinden van andere (laat staan vintage)…
Zag ik op het begeleidend doosje en handleiding
Als we zoiets kopen zoek ik tot ik eentje vind in goede staat met doosje en/of handleiding zodat ik zeker ben dat het de juiste is. En daar betalen we dan iets meer voor, maar dan zijn we zeker
Okee, dat had ik zelf moeten kunnen uitvogelen.
Maar goed om weten. De M&S model 2 is dus oké welke diktes doet die?
Hoera!!
Mooi man!
Door jullie stukjes leer ik e.e.a. over sleutelen. Veel input, veel laten bezinken en dan nu zelf prutsen.
En door jullie stukjes wil ik nu ook een Rado starliner…
Als ie binnen is zal ik het laten weten, hij is nog onderweg
Op het papiertje sttat: voor polshorloges, niet geschikt voor zakhorloges. Dat is wat op de voorkant van t papier staat, de achterkant had de verkoper niet gefotografeerd, dus ik ga er echt vanuit dat die voor polshorloges is
Goed nieuws!
De presto 2 (groene dop) schijnt daar ook voor geschikt te zijn
Ha daar is Marshall Suthcliff van Wristwatch revival ook zo trots op! Maar ik vind de Presto puller ook prima…
Ik ben op de funky toer de laatste dagen.
Zo verwacht ik deze space-age inspired edox bluebird
en ook deze übercoole, maar niet werkende Atlantic square date
Ik ga alvast voor de brievenbus zitten!
Als er polshorloge bij staat… maar dan moet het doosje er nog zijn. Ik durfde het zelf niet aan om er 1 te kopen via Ebay. Ook al heb ik sterk het vermoeden dat al die vintage gevallen voor polshorloges zijn. Ik heb een Amerikaan op strooptocht gestuurd.
Dat is de kast van een Kirovskie spider/crab, denk ik. Denk niet dat die wijzerplaat daar origineel in zat, met de indices deels verborgen achter die pijlen. Wel cool zicht zo.
Je was me voor. Dit is een frankenwatch.
Ik had deze Tisdot ook gezien maar is niet mijn ding zo’n duiker. Veel plezier ermee.
Dat is ook zo. Gewoon weer te koop zetten.
Ik ga nu eerst ff wachten op mijn 21 horloges die nog onderweg zijn
Wel hou ik het in de gaten of er nog wat leuks voorbij komt om in de favorieten te zetten om er dan nog eens goed over na te denken (en dan toch kopen)
Hebben jullie een wedstrijdje, jongens?
Heeft iets weg van de Ardath, die ik iets hierboven heb staan.
Herkenbaar…
Hebben jullie een wedstrijdje, jongens?
Nee hoor maar je zou het wel bijna gaan denken.
Wij zijn pas laat begonnen met verzamelen cq inkopen dus hebben nog wat in te halen. En het is ook gewoon leuk dat bieden!!
Mooi ding, jammer van die beschadigingen op de plaat.
Misschien vloeken in de horlogemaker kerk, maar ik vind 95% van de charme van een horloge toch hoe het eruit ziet, niet hoe goed de techniek is, of hoe lekker het movement loopt.