Een beetje tegen beter weten in…
… maar ik heb minstens één in de werkbak liggen die er nut kan van hebben. Als ik er ooit toe kom.
Een beetje tegen beter weten in…
… maar ik heb minstens één in de werkbak liggen die er nut kan van hebben. Als ik er ooit toe kom.
Leuke…. Zit er nu een Eterna glaasje op ?!?
Flinke uitdaging
Die gele staat dan voor 'n goudkleurige dial neem ik aan?
idd, deze, voor mijn ogen is dat geel maar t kan idd ook goudkleurig zijn
de zwarte is niet zo een probleem, die is en masse gemaakt en reserveer ik voor me verjaardag volgend jaar, dus eigenlijk nog maar eentje te vinden voor 01/01/26, de geel-goudkleurige
dit is de zwarte, ook heel erg mooi, minder zeldzaam, minder verzamelwaardig maar desalniettemin gewenst
raar dat ik de hobby beëindig met seiko, heb er altijd een gruwelijke hekel aan gehad en nu vind ik ze mooi, allez deze reeks vind ik mooi en de 6139 is vrij easy om aan te werken. Heb van de week een 7018 gedaan, dat nooit meer. was trouwens ook niet succesvol, hij liep al niet om te beginnen en hij loopt nog steeds niet, er zijn dusdanig veel wisselstukken voor nodig - zeg maar een volledig nieuwe mechaniek - dat ik er de brui aan gegeven heb want die mechanieken zijn amper te vinden. jammer want het horloge was esthetisch 100%. Nu ja ik wil de 7060 en niks anders meer
Jammer van de 7018, zijn toch ook weer bijzondere Seiko hebbedingen. Misschien komt het nog op jullie pad…
Zo kocht ik 'n hele leuke Laco maar zonder batterijdeksel, kansloos dacht ik- misschien zelf maar iets knutselen?!
Kom ik een jaar later een Timex met zelfde ‘kroon-in-bodem’ constructie mét 't dekseltje tegen, gewoon op een rommelmarkt. Heláas geen uurwerk er in, maar toch mooi hoe alles soms in elkaar valt
Dat zeker, prachtig blauwe dial en compleet met de bezel👌
Die hoop ik ook nog eens te vinden, (gelukkig zit het glas wel stevig vast)
En ik hoop de (of een passende) Seiko bracelet voor deze 8062 te vinden🥰
Tof; verandert de kleur van de markers?
Die urenwijzer heeft wel wat meegemaakt trouwens
Yes! Naar zwart.
En ja, de urenwijzer is wat uit vorm. en secondewijzer weg.
Nou dat is het eufemisme van het jaar
Dat is apart, leuk! dat had ik nog niet eerder voorbij zien komen
Fijn altijd die horlogeknutselaars die het vertikken om een passend glaasje te bestellen
Zeker beter zo
Ja hoe krijg je het verzonnen…
Ondergewaardeerd, die HMT-tjes. d.w.z. als ze echt / origineel zijn. Deze ziet er wel erg echt uit. Leuke aanwinst Tim!